يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : 106038

عقب‌ماندگی قم در سرانه آموزشی جبران می‌شود

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه باید عقب‌ماندگی‌های سرانه آموزشی استان را جبران کنیم، گفت: در آستانه سفر دوم رئیس جمهور به قم هستیم و مشکلات آموزشی استان را در این سفر پیگیری می‌کنیم.
عقب‌ماندگی قم در سرانه آموزشی جبران می‌شود
عقب‌ماندگی قم در سرانه آموزشی جبران می‌شود
به گزارش قم نیوز سیدمحمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز یکشنبه 6 شهریورماه در آئین افتتاح 4 پروژه آموزشی و پرورشی در هفته دولت، با اشاره به اینکه تلاش بی‌منت یکی از رمزهای ماندگاری و جاودانگی است، اظهار کرد: باید مجموعه آموزش و پرورش استان و سازمان نوسازی مدارس تلاش مضاعفی برای توسعه فضای آموزشی استان داشته باشند.
وی با بیان اینکه فرصت بسیار کم است، مطرح کرد: باید با همت و همراهی بستر لازم برای تحصیل مطلوب‌تر دانش‌آموزان را فراهم سازیم.
استاندار قم با اشاره به اینکه خوشبختانه مدیران خوبی در استان فعالیت دارند، عنوان کرد: مهم همت، تلاش و همدلی است و همه موارد به اعتبارات خلاصه نمی‌شود.
وی با بیان اینکه باید عقب‌ماندگی سرانه آموزشی استان را جبران کنیم، خاطرنشان کرد: در آستانه سفر دوم رئیس جمهور به قم هستیم و قطعا مشکلات آموزشی استان را در این سفر پیگیری می‌کنیم.
شاهچراغی با اشاره به اینکه تاکنون 700 میلیارد از اعتبارات سفر را جذب کرده‌ایم، تصریح کرد: تا پایان شهریورماه نیز 500 میلیارد دیگر از اعتبارات به دست استان می‌رسد.
وی با بیان اینکه پروژه‌های بسیار کلان را می‌توان از تهاتر با نفت استفاده کرد، یادآور شد: دو جاده کهک-پردیسان و انتهای عماریاسر و همچنین پروژه‌های مترو، منوریل و فرودگاه قم از همین تهاتر با نفت به بهره‌برداری خواهند رسید.
انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcfmvdycw6dxxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما