سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 106071
منبع : قم نیوز

به دنبال ارائه بهترین امکانات به زائرین امام حسین(ع) هستیم

قم نيوز : فرماندار قم با اشاره به تشکیل کمیته اجرایی ستاد اربعین با مدیریت فرمانداری قم گفت: با توجه به اینکه قم یکی از مقاصد میانی سفر زائرین در سفر اربعین محسوب می‌شود با جدیت به دنبال این هستیم تا بهترین امکانات را به زائرین امام حسین (ع) ارائه دهیم.
به دنبال ارائه بهترین امکانات به زائرین امام حسین(ع) هستیم
به دنبال ارائه بهترین امکانات به زائرین امام حسین(ع) هستیم
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان فرماندار قم ضمن تبریک هفته دولت درباره برگزاری دیدارهای مردمی مدیران در مساجد اظهار کرد: مسائل بسیار مهمی در این جلسات مطرح شد و گفت‌وگوهای خوبی را با مردم انجام دادیم، ما از مشکلات ساکنین مناطق ۸گانه آگاهیم و در تلاش هستیم با حضور در میدان و بررسی بهتر وضعیت، مشکلاتشان را در دولت سیزدهم حل کنیم.

وی افزود: تا به حال در زمینه‌های مختلف اقدامات بسیار مفیدی در راستای منافع مردم انجام شده است؛ به عنوان مثال به محض این‌که دولت سیزدهم مستقر شد در یک فاصله بسیار اندک واکسن کرونا برای مردم تهیه شد تا از تعداد فوتی‌های ۳ رقمی جلوگیری شود.

فرماندار قم تصریح کرد: دولت سیزدهم علاوه بر واردات واکسن از کشور‌های خارجی تصمیم گرفت از شرکت‌های تولید واکسن داخلی حمایت کند تا در این زمینه هم خودکفا باشیم، این دو اقدامی که در دولت آیت‌الله رئیسی در کمتر از چند ماه انجام شد، در دولت قبلی به بهانه‌های تحریم، اف‌ای‌تی‌اف و ... انجام نمی‌شد.

ذاکریان عنوان کرد: اقدام بعدی دولت در خصوص حذف یارانه آرد بود، آردی که برای نانوایی‌ها به قیمت ۳۰ الی ۵۰ هزار تومان تمام می‌شد، برخی از صاحبان نانوایی‌ها بخش زیادی آرد خود را لب مرز به قیمت ۵۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رساندند.

وی ادامه داد: در حال حاضر که نانوایی‌ها به کارتخوان خرید نان مجهز شده است، گاهی گزارش‌هایی مبنی بر تخلف برخی نانوایی‌ها به ما ارسال می‌شود که جای تاسف دارد و البته آن را پیگری می‌کنیم.

ذاکریان با تشریح آخرین وضعیت ستاد استانی تسهیلات زائرین اربعین خاطرنشان کرد: کمیته اجرایی این ستاد با مدیریت فرمانداری ایجاد شده است، با توجه به اینکه قم یکی از مقاصد میانی سفر زائرین به کربلا محسوب می‌شود با جدیت به دنبال این هستیم تا بهترین امکانات را به زائرین امام حسین (ع) ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در آخرین جلسه‌ای که در ستاد تسهیلات زائرین برگزار شد، تمامی دستگاه‌های اجرایی را مکلف کردیم تا با تمام امکانات و تجهیزات وارد میدان شوند تا در خصوص اسکان زائرین مشکلی نداشته باشیم.

فرماندار قم در خصوص اسکان زائرین در قم گفت: هسته مرکزی اسکان زائرین در مسجد مقدس جمکران استقرار یافته است، البته مصلی قدس، مدارس، مساجد و حسینیه‌های استان در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز اسکان زائرین به این نقاط انتقال داده شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccmeqss2bqxx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما