يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : 106140
منبع : قم نیوز

خدمت‌رسانی ۴ هزار خادم افتخاری به زائران اربعینی در قم

قم نيوز : مدیر نظارت و ارزیابی ستاد مردمی قرارگاه اربعین استان قم از آمادگی شهر در میزبانی از زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد و گفت: ارائه خدمات از جمعه 5 صفر با بیش از 4 هزار خادم افتخاری آغازشده و تا پایان صفر ادامه دارد.
خدمت‌رسانی ۴ هزار خادم افتخاری به زائران اربعینی در قم
خدمت‌رسانی ۴ هزار خادم افتخاری به زائران اربعینی در قم
به گزارش قم نیوز جواد جهانگیرزاده در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین ۱۴۰۱ شهرداری قم، ضمن تشکر از اقدامات کمیته‌های ده‌گانه شهرداری برای ایام اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، خدمت به زائران با محوریت کمیته مردمی ستاد اربعین انجام می‌شود.
 
وی از ارائه خدمات از جمعه ۵ صفر با بیش از ۴ هزار خادم افتخاری خبر داد و افزود: فعالیت‌ها از روز جمعه ۱۱ شهریور ۵ صفر از مسجد مقدس جمکران و از شبستان امام حسن عسکری(ع) آغازشده و تا پایان صفر ادامه دارد.
 
مدیر نظارت و ارزیابی ستاد مردمی قرارگاه اربعین استان قم تصریح کرد: برای نخستین بار امسال پذیرش زائر از چهار مبادی ورودی شهر انجام‌شده و قبل از اینکه زائر به قم مشرف شود، می‌تواند از طریق سامانه درخواست پذیرش داده و اسکان، پذیرای و خدمات سلامتی دریافت کند.
 
وی از آمادگی شبستان امام حسن عسکری(ع) خبر داد و گفت: پارکینگ شماره دو برای زائران آماده‌شده و نخاله‌ها انتقال پیداکرده و امیدواریم به‌زودی آسفالت آن را نیز انجام دهیم، اما هنوز مصلی آماده نشده و امیدواریم به‌زودی سرویس‌های بهداشتی آن آماده شود.
 
جهانگیرزاده ادامه داد: ایستگاه‌های صلواتی در مسیر و سالن غذاخوری کنار شبستان امام حسن عسگری(ع) در حال آماده‌سازی بوده و بروشورها و بنرها مناسبتی و تبلیغی با کمک روابط عمومی شهرداری مرکز آماده‌شده است.
 
وی اضافه کرد: آماده میزبانی از زائران در مسیر رفت‌وبرگشت از مسیر کربلا هستیم و امیدواریم همه ارگان‌ها و نهادها در پذیرایی و اسکان زائران کمک کنند و با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده امسال میزبان بیش از یک‌میلیون زائر خواهیم بود.
 
مدیر نظارت و ارزیابی ستاد مردمی قرارگاه اربعین استان قم در پایان مسئله حمل‌ونقل عمومی را مطرح و درخواست کرد: اگر لازم است با خیرین هماهنگی‌های لازم انجام‌ شود تا هزینه‌های حمل‌ونقل کاهش پیدا کند تا کمکی به زائران اربعین داشته باشیم.
 
انتهای پیام/ 106 
https://qomnews.ir/vdcjxmevyuqeyvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما