يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 106559
منبع : قم نیوز

انتقال پیست‌های اسب‌دوانی منطقه پردیسان به دامشهر

قم نيوز : مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی برای انتقال پیست‌های اسب‌دوانی پردیسان به دامشهر در حال انجام است.
انتقال پیست‌های اسب‌دوانی منطقه پردیسان به دامشهر
انتقال پیست‌های اسب‌دوانی منطقه پردیسان به دامشهر
به گزارش قم نیوز محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به دغدغه مدیریت شهری در رفع مشکلات و چالش‌های منطقه هشت گفت:: منطقه هشت یکی از مناطق درحال‌توسعه شهر بوده و شرایط خوبی در حوزه فضای سبز دارد.

او یکی از مشکلات منطقه هشت را موردبررسی قرارداد و افزود: زمین‌های دولتی رهاشده یکی از مشکلات منطقه بوده که باوجود چهاردیواری پیرامون زمین، محدوده‌ غیر ایمنی در برخی نقاط ایجادشده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم تصریح کرد: مکاتباتی با اداره کل راه و شهرسازی انجام‌شده و تعدادی از این زمین‌ها رفع خطر شده است.

او در ادامه یکی دیگر از مشکلات منطقه پردیسان را وجود دامداری‌ها دانست و بیان کرد: در انتهای بلوار غدیر و بلوار امامت میدان آیت‌الله بهجت، دامداری و پیست‌های اسب‌دوانی وجود دارد که مشکلاتی را برای منطقه ایجاد کرده است.

علی‌اکبری از انتقال دامداری‌ها و پیست‌های اسب‌دوانی به دام شهر خبر داد و گفت: آرای کمیسیون بند ۲۰ را اخذ کرده‌ایم و هماهنگی‌های لازم برای انتقال دامداری‌ها به دام شهر با مراجع قضایی و دادستانی در حال انجام است.

او بیان کرد: باید منطقه از دامداری و پیست‌های اسب‌دوانی پاک‌سازی‌ شود که  اخطارهای لازم نیز به این مراکز داده‌شده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdk90fnyt0zk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما