قم نيوز : در مراسم تقدیر از فعالان و تشکل‌های صنعت گردشگری که با حضور استاندار، مسئولان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و برخی از فعالان صنعت گردشگری استان قم برگزار شد، از مجتمع گردشگری زیتون به عنوان یکی از مجتمع‌های نمونه گردشگری تقدیر بعمل آمد.
مجتمع زیتون؛ از تبرئه قطعی تا تقدیر به‌ عنوان مجتمع نمونه گردشگری
مجتمع زیتون؛ از تبرئه قطعی تا تقدیر به‌ عنوان مجتمع نمونه گردشگری
به گزارش قم نیوز مدیر مجتمع گردشگری زیتون در حاشیه‌ی این مراسم طی گفتگویی به اهمیت کارآفرینی در شرایط دشوار و پیچیده امروز اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر در این مجتمع حدود ۳۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

آقای کاشی در ادامه گفت: سال گذشته شایعاتی پیرامون مجتمع زیتون منتشر شده بود که در نهایت دادستانی به عنوان مدعی‌العموم ورود پیدا کرد و موضوع از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام حکم برائت قطعی همکاران و مجموعه از اتهام کذب تغییر کاربری غیرمجاز صادر گردید.

وی در ادامه در خصوص ادعای یک خبرنگار مبنی بر سوء‌قصد عوامل مجتمع زیتون به وی افزود: این موضوع نیز با توجه به حساسیت آن، بعد از موضع‌گیری‌ها و رسیدگی دقیق به پرونده توسط دستگاه قضایی، حکم منع تعقیب صادر شد.

وی در پایان گفت: در تلاش هستیم با حمایت مسئولین و تلاش همکاران در سال‌های آتی این مجتمع را توسعه دهیم و هدف مجموعه خدمت به مردم و شهروندان و زائرین می‌باشد و بنده از تمام مسئولین و کسانی که این مجموعه را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

چند ماه قبل خبرنگار روزنامه فرهیختگان در گزارشی اتهامات کذبی را به مجتمع زیتون نسبت داد که در نهایت این مجموعه از اتهام کذب تغییر کاربری غیر تبرئه شد.

این خبرنگار همچنین در یک ماجرای تخیلی، به عوامل مجتمع زیتون تهمت سوقصد به وسیله خودرو را زد اما در این مرحله نیز با پیگیری دستگاه قضایی، کذب بودن این ادعا ثابت شد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdciyqazrt1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما