قم نيوز : سمینار دو روزه‌ نقش سینمای هالیوود در طرح شبهات دینی و فلسفی ویژه طلاب خواهر در مدرسه امیرالمومنین(ع) قم برگزار می‌شود.
برگزاری سمینار علمی «نقش هالیوود در طرح شبهات دینی» در قم
برگزاری سمینار علمی «نقش هالیوود در طرح شبهات دینی» در قم
به گزارش قم نیوز سمینار دو روزه‌ «نقش سینمای هالیوود در طرح شبهات دینی و فلسفی»، ویژه طلاب خواهر، به همّت مدرسه علمیه صدیقه‌الزهرا(س) 23 و 26 مهرماه در سالن آمفی‌تئاتر مدرسه امیرالمومنین(ع) قم برگزار می‌شود.

در نخستین روز این سمینار، حجت‌الاسلام کاظم علی محمد هیمانی به چگونگی ایجاد شبهات دینی و فلسفی با طرحی ماهرانه در اذهان اشاره کرد و گفت: اساس این بحث این است که به مادران آگاهی بدهیم که برنامه‌ها و سریال‌های هالیوود، چگونه برنامه‌ریزی می‌کنند و پشت صحنه چه اتفاقاتی می‌افتد.

وی به استخدام روانشناسان حرفه‌ای برای انجام اقدامات لازم در پشت صحنه اشاره کرد و گفت: سازندگان فیلم‌های هالیوودی برای سنین مختلف، از کودکان گرفته تا بزرگسالان و ...، برنامه‌ریزی می‌کنند و ذهن ناخودآگاه آنان را شبیه سازی می‌کنند و به وسیله‌ی این شبیه‌سازی، اهدافی که دارند را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام هیمانی افزود: در فیلم‌های هالیوودی، پیام‌هایی مخفی و پنهانی را در بخش‌های مختلف، جانمایی می‌کنند که مردم به راحتی تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند.

وی در پایان گفت: مخاطبین فیلم‌های هالیوودی در حین تماشای فیلم، رفتارهایی را انتخاب می‌کنند که تصوّر می‌کنند آگاهانه، با اختیار و آزادانه این رفتارها را انتخاب کرده‌اند؛ درحالی که همه‌ این رفتارها، برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdca0in6e49nwi1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما