چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 106712

کمبود تجهیزات معضل اصلی ورزشکاران انجمن‌های ورزشی قم است

قم نيوز : رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم توجه مسئولان به مشکل‌های ورزشکاران استان را ضروری دانست وگفت: درحال حاضر تهیه وسایل و سخت‌افزار مورد نیاز رشته‌های ورزشی، از مهمترین مشکلات ورزشکاران قمی می‌باشد.
کمبود تجهیزات معضل اصلی ورزشکاران انجمن‌های ورزشی قم است
کمبود تجهیزات معضل اصلی ورزشکاران انجمن‌های ورزشی قم است
به گزارش قم نیوز سعید توکلی رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم افزود: وسایل مربوط به رشته‌های انجمن هیات‌های ورزشی مانند بیسبال و راگبی عمدتا وارداتی هستند لذا خرید آنها در توان اهالی ورزش نیست. 

وی اظهار داشت:‌ تهیه وسایل ورزشی از عهده هیئت خارج است، از این رو مسئولان باید ما را در این زمینه مساعدت کنند.

توکلی همچنین با ذکر این نکته که در سطح کلان اکثر تیم‌های ورزشی استان همین مشکل را دارند گفت: نداشتن یک زمین تمرینی مناسب از دیگر مشکلات هست، چرا که ما هیئتی هستیم، که بالغ بر ۲۰ رشته را تحت پوشش داریم و از نظر تعدد رشته ورزشی بزرگترین هیات به شمار می‌آییم.

وی با تاکید بر اینکه در کنار همه مشکلات، نداشتن بودجه از دغدغه‌های جدی ماست، گفت: ۷۰ درصد هزینه‌های هیئت از طریق اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون تامین می‌شود، اما با این حال کافی نیست، از این رو نیاز است، حمایت‌های بیشتری را انجام دهند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ ورزشکار این هیات تحت پوشش بیمه قرار دارند یادآور شد: هیچ ورزشکاری بدون بیمه امکان فعالیت ورزشی ندارد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcezp8zwjh87fi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما