چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : 106717

بسکتبالیست قم در انتخابی جام جهانی

قم نيوز : بازیکن جوان و خوش‌آتیه بسکتبال قم از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور در اردوی جدید تیم ملی به منظور اعزام به انتخابی جام جهانی انتخاب شد.
بسکتبالیست قم در انتخابی جام جهانی
بسکتبالیست قم در انتخابی جام جهانی
به گزارش قم نیوز بسکتبالیست جوان و آینده‌دار قم حسن علی‌اکبری است که بعد از درخشش در تیم‌های شهرداری گرگان و شیمیدر قم، امسال در لیگ برتر باشگاه‌های کشور عضو تیم آویژه صنعت پارسا مشهد است و به واسطه بازی‌های خوب خود مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفته است.

هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را سعید ارمغانی بر عهده دارد و این مربی با اعلام اسامی دعوت شدگان به اردوی جدید تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی، حسن علی‌اکبری از استان قم را نیز به اردو دعوت کرد تا یک فرصت مناسب دیگر برای درخشش در اختیار این بازیکن قرار بگیرد.

۱۷ بازیکن از سوی کادر فنی تیم ملی برای شرکت در پنجره پنجم جام جهانی برگزیده شده‌اند و باید از روز شنبه سی‌ام مهر ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور یابند، در حالی که تیم ملی در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی باید 20 آبان در سالن بسکتبال آزادی به مصاف چین برود و 23 آبان در همین سالن با استرالیا دیدار کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvmevauqeyaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما