سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 106799
منبع : قم نیوز

جان‌باختگان حوادث ترافیکی مهرماه درقم ۵۰ درصد کاهش یافت

قم نيوز : سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث ترافیکی این استان درمهرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.
جان‌باختگان حوادث ترافیکی مهرماه درقم ۵۰ درصد کاهش یافت
جان‌باختگان حوادث ترافیکی مهرماه درقم ۵۰ درصد کاهش یافت
به گزارش قم نیوز جلیل گودرزی‌فر سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: در مهرماه امسال ۶ نفر و در مهر سال گذشته ۱۲ نفر به دلیل حوادث ترافیکی در صحنه حادثه فوت کردند که از این تعداد یک نفر راکب موتورسیکلت بوده‌است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اضافه کرد: در مهرماه ۱۴۰۱ ،  ۳۹ هزار و ۳۱۲ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجر به انجام ۸ هزار و ۷۹۸ ماموریت شد و در مدت مشابه ۳۶ هزار و ۶۴۸ تماس با این مرکز برقرار و منجر به انجام ۷ هزار و ۷۶۶ ماموریت گردید.

وی ادامه داد: این ماموریت‌ها در سال جاری منجر به امدادرسانی به ۹ هزار و ۴۹۰ مصدوم و بیمار و پارسال به ۸ هزار و ۲۹۹ نفر شد.

به گفته گودرزی‌فر، در مهر امسال و سال گذشته به ترتیب یک‌هزار و ۹۰۲ و یک هزار و ۶۴۸ حادثه ترافیکی در استان قم رخ داد که منجر به مصدومیت ۲ هزار و ۵۳۲ نفر و ۲ هزار و ۱۱۵ نفر شد.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjhmevhuqeyaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما