دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : 106861

نظام مسائل استان قم برای ۱۵ سال آینده تهیه شده است

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه نظام مسائل استان در حوزه پیشران‌ها در 13 سناریو تهیه شده است، گفت: نیازهای استان تا حدود 15 سال آینده مورد توجه قرار گرفته است و می‌دانیم که به چه سمتی باید حرکت کنیم.
نظام مسائل استان قم برای ۱۵ سال آینده تهیه شده است
نظام مسائل استان قم برای ۱۵ سال آینده تهیه شده است
به گزارش قم نیوز ابراهیم معتمدی امروز دوشنبه 9 آبان‌ماه در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه آمار استان قم در مباحث ترافیکی و تصادفات جاده ای در کشور مطرح نمی‌شود، اظهار کرد: استان قم دارای شرایط ویژه‌ای است و به همین دلیل جزو 30 استانی که لیست می‌شود استان قم وجود ندارد و در ادامه تحت عنوان تبصره عنوان خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظام مسائل استان در حوزه پیشران‌ها در 13 سناریو تهیه شده است، مطرح کرد: دقیقا نیازهای استان تا حدود 15 سال آینده تامین و می‌دانیم که به چه سمتی باید حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه اگر اختیارات استانی افزایش پیدا کند بسیاری از مشکلات را می‌توان در استان حل کرد، عنوان کرد: متاسفانه زمانی که مباحث در وزارت‌خانه‌ها باید پیگیری شود کار گره‌ خورده و زمان‌بر خواهد شد.

وی با بیان اینکه فضای همدلی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای مدیران سه بخش منابع استانی، وزارت‌خانه و منابع ملی تعریف کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmmevvuqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما