شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 106906

ایران، اثرگذار در ساختارهای قدرت جهان است

قم نيوز : رییس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان اینکه نباید در برابر سختی‌ها و مشکلات حاصل شده از دشمنی کشورهای استکباری و متخاصم، عقب نشینی کرد، گفت:‌ جمهوری اسلامی امروز به درجه‌ای از قدرت رسیده که در ساختارهای قدرت در جهان اثرگذار است.
ایران، اثرگذار در ساختارهای قدرت جهان است
ایران، اثرگذار در ساختارهای قدرت جهان است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید مهدی میرباقری جمعه شب در آیین شب رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) در قم، افزود: عبور از سختی های مسیر شرط دستیابی و رسیدن به مراتب بالای سعادت اجتماعی است.

وی با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه معصومه (س) و مقام شفاعت ایشان، تصریح کرد: شفاعت در اصل مخصوص نبی گرامی اسلام است و دیگران به اندازه که تقرب به پیامبر خدا داشته باشند اجازه دستگیری و شفاعت دارند.
میرباقری رضایت الهی را پیش شرط شفاعت اولیای الهی از برخی گناهکاران یاد کرد و خاطرنشان ساخت: شرط بهشتی شدن انسان پاک شدن است و اهمیت شفاعت و دستگیری نیز از همین مطلب بخوبی فهمیده می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با هشدار نسبت به برخی افکار افراط و تفریط گونه در موضوع شفاعت، ابراز داشت: شفاعت برخی افراد گرفتار گناهان کبیره در صورتی طبق تعالیم دینی امکان پذیر است که آنها اعتقاد به دینی راستین داشته و عقاید آنها مورد رضایت و تایید الهی باشد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: عذاب الهی وقتی نصیب یک ملت می‌شود که خداوند بخواهد آن ملت را نابود کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خوشبختی و راحتی از دل سختی ها ایجاد می‌شود، ابراز کرد: امت مسلمان برای اینکه به سعادت برسد باید از دل سختی ها عبور کند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjymevmuqeyhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما