قم نيوز : مدیر حوزه های علمیه در دیدار وزیر آموزش و پرورش بر لزوم تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در بین دانش آموزان تاکید کرد.
دیدار وزیر آموزش و پرورش با مدیر حوزه های علمیه
دیدار وزیر آموزش و پرورش با مدیر حوزه های علمیه
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی ،مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار یوسف نوری ،وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با ایجاد جنگ ترکیبی و استفاده از ابزار‌های پیچیده رسانه‌ای به دنبال کمرنگ کردن اعتقادات نسل جوان و نوجوان هستند، گفت: بی اثر کردن توطئه‌های جنگ نرم آن‌ها مستلزم این است که دستاورد‌های انقلاب برای نسل امروز برجسته و نقشه‌های پلید دشمنان برای همگان آشکار شود.

او افزود: با وجود توطئه‌های خصمانه دشمنان، دانش آموزان مومن و بصیر ما همچون سد‌هایی پولادین در مقابل تردید آفرینی‌ها و نقشه هایشان ایستاده اند و نمی گذارند دشمن به هرآنچه که می‌خواهد برسد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: امروز با جنگ رسانه‌ای که دشمن به راه انداخته و اعتقادات جوانان را زیر سوال می‌برد، پایش‌های سطحی به کار آموزش و پرورش نمی‌آید بلکه این نهاد عظیم علمی و تاثیرگذار باید مطالعات و تحقیقات دقیق، عمیق و گسترده‌ای از رفتار و عوامل به انحراف کشانده شدن اعتقادات دانش آموزان داشته باشند.

او افزود: البته معتقدیم که آموزش و پرورش با وجود توطئه‌های جنگ نرم دشمنان، در تربیت نسل جدید خوش درخشیده است و رسالت‌هایی که بر عهده دارد را با تمام نواقص انجام می‌دهد.

آیت الله اعرافی همچنین بر لزوم غنی سازی و نشاط آفرینی دوره‌های ضمن خدمت معلمان و تربیت نسل نو از مدیدان جهادی، انقلابی و خوش فکر که توانایی تغییرات موثر در هرمجموعه‌ای را داشته باشند تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، تقویت طرح‌های قرآنی در مدارس و استفاده از توان طلاب و مبلغان دینی را از اولویت‌های این وزارتخانه برشمرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6in6i49nwo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما