دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 107035
منبع : قم نیوز

دانش‌بنیان‌ها باید نقش بیشتری در هفته پژوهش داشته باشند

قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: امسال هفته پژوهش و فناوری با عنوان پژوهش و فناوری پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نام‌گذاری شده و بر این اساس باید دانش‌بنیان‌ها نقش پررنگ‌تری در این زمینه ایفا کنند و در برنامه‌های این هفته حضور فعال‌تری داشته باشند.
دانش‌بنیان‌ها باید نقش بیشتری در هفته پژوهش داشته باشند
دانش‌بنیان‌ها باید نقش بیشتری در هفته پژوهش داشته باشند
به گزارش قم نیوز سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در اولین جلسه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان با اشاره به شعار سال و نام‌گذاری هفته پژوهش گفت: امسال هفته پژوهش و فناوری را با عنوان پژوهش و فناوری پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نام‌گذاری نموده‌اند و بر این اساس باید دانش‌بنیان‌ها نقش پررنگ‌تری در این زمینه ایفا کنند و در برنامه‌های این هفته حضور فعال‌تری داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نقش مؤثرتر دستگاه‌های اجرایی در برگزاری بهتر هفته پژوهش را خواستار شد و افزود: بر اساس دستورالعمل ارسالی، دستگاه‌های اجرایی مجاز به برگزاری هفته پژوهش و فناوری به‌صورت مستقل و مجزا نیستند و همه دستگاه‌های استان باید در قالب این ستاد برنامه‌های خود را عرضه نمایند.

وی برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری را از برنامه‌های مهم این هفته دانست و ابراز کرد: بایستی کلیه برنامه‌های موردنظر که قرار است در هفته پژوهش و فناوری ارائه شود در قالب یک جدول با زمان‌بندی مشخص و متولی برنامه توسط دبیرخانه تدوین و بر اساس آن برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

گفتنی است روزهای ۱۲ الی ۱۸ آذر ماه به‌عنوان هفته پژوهش و فناوری نام‌گذاری شده و مراسم‌های مختلفی ازجمله معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش در این هفته برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcds50fkyt0zz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما