قم نيوز : در سالگرد فتنه آبان ۹۸، جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه قم و نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه با فرمانده انتظامی استان دیدار و از زحمات مجموعه انتظامی قدردانی کردند.
دیدار و تقدیر جمعی از اساتید و دانشجویان از فرمانده انتظامی استان قم
دیدار و تقدیر جمعی از اساتید و دانشجویان از فرمانده انتظامی استان قم
به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی در جلسه صمیمانه با جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه قم با اشاره به حوادث اخیر کشور، با بیان اینکه هرکجا که لازم باشد جان مان را داده از آبرویمان گذشته و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی همواره خواهیم ایستاد، اظهارداشت: افتخار پلیس این است که خادم مردم بوده و آرامش آن‌ها خط قرمز پلیس است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه دانشگاه محلی است که باید در آن مطالبه گری، نشاط و پویایی وجود داشته و نباید حالت ایستایی داشته باشد، تاکید کرد: در این جنگ ترکیبی که آمریکا تحریم می‌کند، اروپا حمایت سیاسی، عربستان پشتیبانی مالی و منافقین هم اطلاعات در اختیار تیم‌های عملیاتی می‌گذارند باید به معنای واقعی بصیرت داشته و برای نسل جوان روشنگری کرد.

سردار میرفیضی بر اهمیت نقش دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ها و بخصوص صداوسیما در ارتقاء امنیت کشور تاکید و تصریح کرد: رسانه‌های چریکی دشمن به دنبال تحریک نسل نوجوان و جوان ما هستند تا با جریان سازی در کشور بر آتش فتنه بدمند.

فرمانده انتظامی استان قم تاکتیک دشمن را فکر در لحظه، رسانه‌ای کردن و برداشت کردن از موضوع دانست و تصریح کرد: رسانه‌های معاند هربار که اشتباهی می‌کنند به سرعت از موضوع عبور کرده و به دنبال ارتباط سازی با افراد مختلف هستند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: دشمن امروز می‌داند که در حوزه جنگ سخت قدرت مقابله ندارد بنابراین به دنبال دوقطبی کردن و ایجاد شکاف بین نسل‌های مختلف جامعه است.

سردار میرفیضی با اشاره به تفاوت اعتراض با اغتشاش، گفت: در حوادث اخیر پلیس مقتدرانه، اما صبورانه و هوشیارانه ورود کرده و با رفق و مدارا عمل کرده است.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه پلیس تا چه زمانی با اغتشاشگران مماشات خواهد کرد، افزود: راهبرد ما مدارا بوده، چون در این تجمعات بسیاری از افراد تماشاگر هستند، عده قلیلی معمولا زیر ۱۰ نفر با ایجاد ترافیک تصنعی و تصویر سازی می‌خواهند جمعیت اغتشاشگران را زیاد نشان دهند، اما مردم همواره هوشیار بوده و پلیس هم با اقتدار ورود کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم با مقایسه هزینه اهانت به پرچم در کشور‌های مختلف، بر بالابردن هزینه جرم در مقابله با هرگونه اهانت، بی نظمی و بی قانونی تاکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه صمیمانه که به مدت ۲ ساعت به طول انجامید هریک از دانشجویان که متولدین ده‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ بودند با ارائه نقطه نظرات خود و قدردانی از عملکرد هوشیارانه پلیس بر پایان مماشات با اغتشاشگران تاکید و در خاتمه با اهداء پرچم متبرک حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با سردار میرفیضی عکس یادگاری گرفتند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciuyazrt1auz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما