دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 107385
منبع : قم نیوز

اقتدار امروز میهن مدیون ایثار شهدای والامقام است

قم نيوز : معاون سواد آموزی استان قم در دیدار با خانواده معزز شهدا گفت:آبرو، عزت و اقتدار امروز میهن مدیون ایثار شهدای والامقام است.
اقتدار امروز میهن مدیون ایثار شهدای والامقام است
اقتدار امروز میهن مدیون ایثار شهدای والامقام است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا قاسمی نیا، معاون سوادآموزی استان قم در دیدار با خانواده معظم چهار شهید دوران دفاع مقدس ، شهدا را در زمره‌ی بندگان مخلص خداوند دانست و بیان کرد: امروز ایران اسلامی امنیت، پیشرفت، آبادانی را مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با جان و دل حماسه‌‌ی جاویدان دفاع مقدس را رقم زدند .

او افزود: در هشت سال دفاع مقدس شهدا، جانبازان،آزادگانو ایثارگران و هر فردی که برای دفاع ازارزش های اسلامی و خاک کشورمان قدم به جبهه‌ گذاشتند غیرت، مردانگی و رشادت را به معنی کلمه عینیت بخشیدند.

قاسمی نیا با تاکید بر این که تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، افزود: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت (ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تاکید شده و باید به عنوان یک فریضه اسلامی انقلابی ودرس آموز به آن نگاه کرد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به این که امروز درخت تنومند انقلاب اسلامی در اعماق وجود انسان های آزاده جهان ریشه دوانده است وبیداری اسلامی رابه ارمغان آورده است ،تصریج کرد:این عزت و اقتدار همگی در سایه برکات خون پاک شهدا و ایثارگران است.

قاسمی نیا شهرقم را شهر قیام و اقامه ازمنظرحضرت امام خامنه ای دامت برکاته یادکردو از خانواده های شهدا و ایثارگران و آزادگان عزیز درخواست کرد که دعای خیرشان بدرقه راه خدمتگزاری کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و افزود: امید است بتوانیم با خدمتگزاری مخلصانه به مردم این دیار شهید پروروعالمان بصیر، رهرو صدیق راه نورانی ۶۰۹۰ شهید والامقام استان وسراسرعالم باشیم.

او ادامه داد: به فرموده حضرت امام خمینی عزیزوکبیر خانواده شهیدان چشم وچراغ این ملت هستندو مایه برکت و سرمایه‌های بی بدیل و تمام‌ نشدنی هستند که افتخارات و سربلندی ما به واسطه‌ی دعای خیر آنهاست.

محمد رضا قاسمی نیا در پایان تاکیدکرد: عزم جانبازان و خانواده شهدا و ایستادگی در پای ارزشهای انقلاب اسلامی و صبر و بردباری واستقامت آنان روحیه خدمت وکارشبانه روزی را در مسئولان تقویت وتاکید می کند.

شایان ذکر است در این دیدارها با اهدای تابلو فرش متبرک به تصویر شهیدان والامقام ازطرف ستادکنگره ملی ۶۰۹۰شهیداستان وستادشاهدوامورایثارگران اداره کل آموزش وپرورش استان قم به خانواده معظم شهید ان علیرضا محمد تقی، شهید ابوالفضل عسکری نوری، شهید ابوالفضل محمدی و شهید منصور معصومی زواریانی یاد و خاطره وراه و پیام آن شهیدان عزیز گرامی داشته شد.


انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbwzb8srhbgfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما