سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 107489
منبع : قم نیوز

هوشمند شدن قبور علمای مدفون در حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم بانوی کرامت از نصب QR کد در محل قبور علمای مدفون در حرم مطهر خبر داد.
هوشمند شدن قبور علمای مدفون در حرم حضرت معصومه(س)
هوشمند شدن قبور علمای مدفون در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمدرضا انصاری با اشاره به نصب QR کد در محل قبور علمای مدفون در مسجد بالاسر حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: این اقدام به همت واحد خدمات فرهنگی با همکاری اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات حرم مطهر در راستای معرفی علمای مدفون در حرم مطهر انجام شده است تا زائران به راحتی با زندگینامه علمای مدفون در حرم آشنا شوند.
 
مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: زائران می‌توانند با اسکن کد نصب شده در مسجد بالاسر، به وسیله تلفن همراه خود، لیست علمای مدفون در آن محل را مشاهده کنند و با انتخاب هر کدام از علما، زندگی نامه و آثار و تألیفات آنان به همراه تصاویر موجود از آن عالم را دریافت کنند.
 
او با بیان اینکه ۷۸ نفر از علمای مدفون در مسجد بالاسر حرم مطهر در مرحله اول این طرح معرفی شده اند، افزود: تا پایان سال برای تمامی علمای مدفون در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در تمام صحن‌ها و رواق‌ها QR کد تعریف و نصب می‌شود.
 
مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم بانوی کرامت ادامه داد: چنانچه فردی عکس و تصویری از علمای مدفون در حرم مطهر بانوی کرامت دارد می‌تواند با واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر با شماره تماس ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۸۳ تماس بگیرد.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcg7u9qyak9zt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما