سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 107495
منبع : قم نیوز

اخذ مجوز جذب ۱۰ نیرو در سازمان قطار شهری قم با تأیید وزیر کشور

قم نيوز : سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: 10 نیروی انسانی در سال 1400 با تأییدیه وزیر کشور به سازمان قطار شهری اضافه‌شده است.
اخذ مجوز جذب ۱۰ نیرو در سازمان قطار شهری قم با تأیید وزیر کشور
اخذ مجوز جذب ۱۰ نیرو در سازمان قطار شهری قم با تأیید وزیر کشور
به گزارش قم نیوز محمدرضا انگشت باف در شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به تذکر کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر قم مبنی بر جذب نیرو اظهار داشت: تعداد ۱۰ نیروی جذب‌شده در سازمان قطار شهری با اطلاع اعضای شورای اسلامی شهر بوده است.

وی افزود: برای شش نیرو که قرارداد کارگری دارند مصوبه هیئت‌مدیره و مصوبه شورای سازمان را داریم و در اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ با مصوبه شورای اسلامی شهر به این موضوع اشاره‌شده است.

سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم تأکید کرد: وزیر کشور نیز در جریان جذب این تعداد نیرو بوده و با تأییدیه آنان برای گزینش معرفی‌شده و کارهای جذب و تبدیل وضعیت آن‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه با وجود تأیید شفاهی وزیر کشور به دنبال مجوزهای رسمی و قانونی آن نیز هستیم، خاطرنشان کرد: در ضمن این افراد بیش از ۱۰ سال سابقه کار در شهرداری را دارند و نیرویی نبودن که بدون سابقه وارد سازمان شوند و تنها ردیف پرداخت حقوق آن‌ها تغییر کرد.

انگشت باف تصریح کرد: قبل از تغییر وضعیت این افراد با قراردادی با شرکت عمران معصومیه کار می‌کردند اما سازمان بازرسی بر اساس‌نامه عمران معصومیه اشکال گرفت و قرارداد آن‌ها فسخ شد و برای رفع این مشکل تصمیم به تغییر وضعیت این نیروها گرفته شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcdn50fkyt0zo6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما