سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : 107504

2 هزار مبلغ دینی به مناطق محروم و بقاع کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: بیش از دو هزار مبلغ در ایام فاطمیه توسط سازمان اوقاف به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و محل مأموریت‌های مختلفی از جمله بقاع متبرکه، مناطق محروم و مدارس برای آن‌ها پیش‌بینی شده است.
2 هزار مبلغ دینی به مناطق محروم و بقاع کشور اعزام می‌شوند
2 هزار مبلغ دینی به مناطق محروم و بقاع کشور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در همایش مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امورخیریه که با محوریت اعزام مبلغ به مناطق محروم و بقاع امامزادگان سراسر کشور در ایام شهادت حضرت زهرا (س)، در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: خیلی از افراد که برای ریز و درشت زندگی ما نظر می‌دادند، در شرایط کنونی که باید حرف بزنند سکوت کرده‌اند.

وی افزود: وقتی اتفاقی بزرگ می‌افتد، نمی‌توان به راحتی آن را فراموش کرد به خصوص اگر مسئله‌ای مانند غدیر باشد که تنها 70 روز بعد، همه آن را فراموش کنند و به عهد و پیمان خود بی وفایی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حضرت زهرا(س) جهاد تبیین را در نقطه اوج خود پیاده کردند گفت: ایشان هر کاری که میشد انجام دادند، به درب خانه انصار و مجاهدین رفتند، خطبه خواندند و هرگونه روشن‌گری که امکان داشت انجام دادند.

وی ادامه داد: اگر مبلغ دین هستیم نمی‌توانیم امروز ساکت بنشینیم و صرفا به درس و بحث بپردازیم و هیچ اشاره‌ای به موضوعات انقلاب و مسائل سیاسی و اجتماعی نداشته باشیم البته باید حساسیت‌ها و مصالح را هم در نظر داشت.

عادل با بیان اینکه طلاب و روحانیون خود درگیر مشکلات اقتصادی فراوان هستند عنوان کرد: در عین حال مبلغان دینی، مشکلات معیشتی مردم را می‌بینند و شرایط را برای مخاطبان تبیین می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بیش از دو هزار نفر مبلغ در ایام فاطمیه توسط سازمان اوقاف به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و محل مأموریت‌های مختلفی از جمله بقاع متبرکه و مدارس برای آنها پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7f8zejh87ni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما