شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 107610

رنگ کرونایی قم از آبی به زرد تغییر کرد

قم نيوز : با اعلام آخرین رنگ‌بندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رنگ کرونایی در قم پس از گذشت ۳۳ روز به رنگ زرد تبدیل شد.
رنگ کرونایی قم از آبی به زرد تغییر کرد
رنگ کرونایی قم از آبی به زرد تغییر کرد
به گزارش قم نیوز در آخرین رنگ بندی کرونایی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، رنگ کرونایی قم که در ۴ آذر ماه سال جاری آبی شده بود؛ مجدد به رنگ زرد بازگشت.

در حال حاضر ۷۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند و روز گذشته تعداد ۱۶ بیمار با علائم کرونا بستری اولیه شدند.

به گفته مجید محبی سرپرست معاون دانشگاه علوم پزشکی قم، سویه جدید ویروس کرونا در استان قم تاکنون مشاهده و شناسایی نشده است.

وی بیان داشت: بیماری‌های تنفسی و ویروسی در این ایام شیوع است و سرماخوردگی و آنفلوانزا در فصل زمستان شایع است که توصیه می‌شود خانواده‌ها کودکان و فرزندان خود به محیط‌های شلوغ نبرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه کودکان باید ماسک بزنند و تا حد امکان محیط خانه برای کودکان مرطوب نگه داشته شود ابراز داشت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود که در همان ساعات ابتدایی بیماری کودکان، آنان را به مراکز درمانی انتقال دهند تا در اسرع وقت بیماری آنان شناسایی و مراحل درمان طی شود.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان قم نیز ۱۹۴۸۸۴۲ دُز اعلام شده است.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccsmqsx2bqxe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما