چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : 107675

ادارات قم از ۱۷ تا ۳۰ دی از ساعت ۹ آغاز به‌کار می‌کنند

قم نيوز : معاون توسعه و منابع استانداری قم در نامه‌ای به مدیران دستگاه اجرایی استان اعلام کرد: به منظور رعایت الگوی مصرف گاز ادارات قم از هفدهم تا پایان دی از ساعت ۹ صبح کار خود را آغاز می‌کنند.
ادارات قم از ۱۷ تا ۳۰ دی از ساعت ۹ آغاز به‌کار می‌کنند
ادارات قم از ۱۷ تا ۳۰ دی از ساعت ۹ آغاز به‌کار می‌کنند
به گزارش قم نیوز سیدمهدی قریشی در نامه‌ای خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آورده است: به منظور رعایت الگوی مصرف گاز تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از هفته آینده تا پایان دی از ساعت 9 صبح شروع به کار می‌کنند.

در این نامه آمده است:

با استناد به بند 6 تصویب نامه هیئت محترم وزیران مورخ 15 نهم 1401 در خصوص مدیریت مصرف گاز طبیعی در بخش‌های مختلف در ماه‌های سرد سال و ضرورت همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط و اتخاذ تمهیدات لازم در جهت رعایت الگوی مصرف گاز به عنوان یکی از حامل‌های اصلی انرژی و با عنایت به مصوبه جلسه کارگروه سوخت استان مورخ 13 دی و موافقت استاندار محترم بدین وسیله ساعت شروع به کار دستگاه‌های مشمول با رعایت ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری در تمام ایام کاری هفته از شنبه تا پنج‌شنبه از تاریخ 17 تا 30 دیماه از ساعت 9 تعیین و ابلاغ می‌گردد.

ضمناً به گونه‌ای برنامه ریزی نمایید تا کسری کار ناشی از کاهش ساعت کاری موضوع ماده فوق الذکر از طریق دور کاری با مدیریت دستگاه اجرایی جبران گردد.

همچنین به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز تمام دستگاه‌های اجرایی بانک‌ها مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح نهاد‌های عمومی غیردولتی موظفند با کاهش مصرف خود در زمان اداری و در پایان ساعت کاری و روز‌های تعطیل نسبت به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی اقدام نمایند.

مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه به عهده مدیران مربوطه بوده و بر اساس ماده 13 تصویب نامه فوق‌الذکر شرکت گاز استان در طول مدت مدت اجرای طرح ضمن بازدید از دستگاه‌های اجرایی گزارش عملکرد را به صورت هفتگی از دستگاه‌ها اخذ و ارسال نمایند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd550fkyt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما