چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 107766

ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس قم پنجشنبه دورکاری می‌کنند

قم نيوز : با توجه به برودت هوا و به منظورکاهش مصرف انرژی، کلیه دستگاه‌های اجرایی، مراکز دانشگاهی، کلیه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش، سازمانها، شرکت ها و موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی ودرمانی و بانک‌ها در روز پنج شنبه مورخ 22 دیماه در سطح استان فعالیت آن‌ها بصورت دور کار خواهد بود.
ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس قم پنجشنبه دورکاری می‌کنند
ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس قم پنجشنبه دورکاری می‌کنند
به گزارش قم نیوز اطلاعیه استانداری قم در خصوص وضعیت فعالیت مراکز آموزشی، ادارات و نهادهای استان در روز پنجشنبه 22 دی ماه به شرح زیر است:

سلام علیکم؛
با احترام به اطلاع می رساند با استناد به بند 6 تصویب نامه شماره 170558/ت 59907 ه مورخ 1401/9/15 هیئت محترم وزیران و با توجه به برودت هوا و به منظورکاهش مصرف انرژی، کلیه دستگاههای اجرایی، مراکز دانشگاهی (بخش آموزشی و اداری) کلیه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش، سازمانها، نهادها، شرکت ها و موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی ودرمانی و بانک ها در روز پنج شنبه مورخ 22 دیماه 1401 در سطح استان فعالیت آنها بصورت دور کار خواهد بود.

ضمنا امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار و در تمامی مراکز آموزشی؛ آموزش بصورت غیر حضوری می باشد.

همچنین کلیه دستگاهها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نمودن سیستم های گرمایشی از ساعت 14 روز چهار شنبه مورخ 1401/10/21 تا صبح روز شنبه مورخ 1401/10/24 می باشند.

ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان خواهشمندیم در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepf8zpjh87fi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما