پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 107882
منبع : قم نیوز

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه مسیر پردیسان به ورجان در قم

قم نيوز : مدیر اجرای پروژه مسیر ۱۳ کیومتری پردیسان - ورجان گفت: در اجرای پروژه مسیر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داریم و ساخت ابنیه مورد نیاز و زیرسازی به طور کامل به پایان رسیده است.
پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه مسیر پردیسان به ورجان در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه مسیر پردیسان به ورجان در قم
به گزارش قم نیوز داود طلوعی مدیر بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی قم با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه جاده پردیسان-کهک، گفت: برای ساخت ابنیه در طول این مسیر به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اما مبلغ اختصاص داده شده تاکنون کمتر از ۵۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیر بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی قم در خصوص بودجه پروژه تقاطع غیرهمسطح «شهدای مقاومت» که در ابتدای روستای ورجان قرار دارد و ساخت آن موجب تکمیل پروژه پردیسان - کهک است،عنوان کرد: این پروژه نیز ۶۵ درصد پیشرفت داشته و در مجموع به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون فقط ۱۵ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

طلوعی افزود: امیدواریم اعتبارات مورد نیاز در ادامه کار به موقع تخصیص پیدا کند تا بتوانیم این پروژه مهم را به موقع به مرحله افتتاح برسانیم.

نجفعلی مدیر اجرای پروژه مسیر ۱۳ کیومتری پردیسان - کهک نیز گفت: بجز پل شهدای مقاومت، در اجرای پروژه مسیر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داریم و ساخت ابنیه مورد نیاز و زیر سازی به طور کامل به پایان رسیده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdj50fxyt0zj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما