شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : 107907
منبع : قم نیوز

خیران و حامیان مالی اقبال خوبی نسبت به حمایت از کشتی قم دارند

قم نيوز : رئیس هیات کشتی استان قم گفت: این هیات خود را محدود به حمایت های دولتی نمی داند و با تلاش انجام شده توسط این هیات، خیران و حامیان مالی اقبال خوبی نسبت به حمایت از کشتی قم دارند.
خیران و حامیان مالی اقبال خوبی نسبت به حمایت از کشتی قم دارند
خیران و حامیان مالی اقبال خوبی نسبت به حمایت از کشتی قم دارند
به گزارش قم نیوز هادی علیایی از افتتاح ۲ مرکز استعدادیابی کشتی در استان قم در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: شرط لازم برای توسعه و رشد یک رشته ورزشی گسترش و ایجاد زیرساخت مناسب است که هیات کشتی استان قم در این مقوله یکی از هیات های ورزشی پیشرو در استان است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع دولتی، هیات کشتی به سمت ظرفیت موجود در سایر بخش ها مانند حامیان مالی و به خصوص ظرفیت خیران ورزش یار رفته تا ضعف ها و خلاء های موجود در این بخش را پر کند.

رئیس هیات کشتی استان قم افزود: در طول ۲۲ ماه گذشته تا امروز تعداد ۱۲ تخته تشک به همت هیات کشتی و با بهره مندی از ظرفیت خیران تهیه شده و در اختیار جامعه کشتی استان قم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: به جز یک تخته تشک که توسط استاندار قم تهیه و به سالن کشتی شهر جعفرآباد اختصاص یافته بقیه موارد از سوی خود هیات و با نگاه مثبت خیران تهیه شده و سالن های کشتی راه اندازی و یا تجهیز شده است.

علیایی گفت: سالن شهید غلامپور، سالنی است که در تعامل با شهرداری قم به اولین پایگاه تخصصی رشته کشتی تبدیل شده و در حال حاضر به ۲ تخته تشک مجهز شده که با توجه به فضای موجود این سالن، فضا برای افزایش تعداد تشک نیز وجود دارد.

وی گفت: منطقه نیروگاه قم سرشار از استعدادهای بالقوه زیادی است که به همین منظور با حمایت و همکاری خیران، ۲ تخته تشک استاندارد تهیه و در یکی از سالن های مجموعه فرهنگی ورزشی نور قم جانمایی و پهن شده است.

وی بیان کرد: در سال های اخیر قم همواره در رده های مختلف سنی تیم های ملی به خصوص در کشتی فرنگی نمایندگانی داشته است که مدال های ارزشمندی از مسابقات بین المللی کسب کرده اند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbgzb8zrhbg9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما