چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 108076

آیت‌الله سعیدی: دشمن وحدت جامعه اسلامی را هدف گرفته است

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، بر لزوم تقویت اتحاد جامعه در ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: دشمن توان خود را متمرکز کرده است تا وحدت را از جامعه اسلامی بگیرد زیرا فتنه‌ها و نقشه‌های پلید مستکبران با تفرقه و نداشتن انسجام بین جامعه محقق می‌شود.
آیت‌الله سعیدی: دشمن وحدت جامعه اسلامی را هدف گرفته است/ وحدت پرتکرارترین واژه امام خمینی(ره) بود
آیت‌الله سعیدی: دشمن وحدت جامعه اسلامی را هدف گرفته است/ وحدت پرتکرارترین واژه امام خمینی(ره) بود
به گزارش قم نیوز افتتاحیه برنامه‌های دهه فجر در استان قم با حضور جمعی از مردم و نیروهای مسلح در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم در این مراسم با اشاره به میلاد امام جواد (ع) و آغاز ایام الله دهه فجر اظهار کرد: تمام تلاش های اهل بیت (ع) در راهنمایی مردم برای تقرب به خدا خلاصه می‌شود و امام جواد (ع) در روایتی بر لزوم پاک شدن قلب برای تقرب الهی تاکید می‌کنند.

وی داشتن قلب پاک را در تقرب به خدا بسیار مهم دانست و گفت: قلب مرکز فرماندهی بدن است و قلب پاک اعضا و جوارح انسان را از ناپاکی‌ها حفظ می‌کند.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) یکی از ویژگی های برجسته رهبر کبیر انقلاب را قلب پاک ایشان دانست که باعث شده است در مسیر خودشان ثابت قدم بمانند و از هیچ تهدید و ارعابی هراس نداشته باشند و با اطمینان و آرامش مثال زدنی خود انقلاب را رهبری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های امام خمینی(ره) بحث وحدت بود که فرمودند شما با وحدت به پیروزی رسیدید و این اول کار است، افزود: عنوان وحدت پرتکرارترین و مهمترین مطلبی بود که امام روی آن تأکید داشتند و رعایت می کردند و بعد از ایشان هم رهبر معظم انقلاب بر همین اساس حرکت می‌کنند.

سعیدی با بیان اینکه در دهه فجر یکی از محورهایی که باید در تبلیغات، عمل و رفتارمان روی آن تأکید کنیم اتحاد و انسجام است، گفت: دشمن روی این مسأله متمرکز شده که وحدت را از جامعه ما بگیرد زیرا فتنه ها و نقشه های پلید آنها در تفرقه و نداشتن انسجام و وحدت بین جامعه محقق می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مسئولان دارند تلاش می کنند و با دلسوزی کار می‌کنند، ابراز کرد: اگر با حفظ وحدت تلاش کنیم خداوند هم نصرت خود را بر ما نازل می کند و به پیروزی و موفقیت خواهیم رسید.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjaoevmuqeyyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما