قم نيوز : فرماندار قم در پیامی با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران به خصوص مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاکید کرد: ایستادگی بر آرمان های والای انقلاب اسلامی یکی از پیام های مهم این حضور پرشور و حماسی بود.
ایستادگی مردم بر آرمان‌های انقلاب از پیام‌های مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن بود
ایستادگی مردم بر آرمان‌های انقلاب از پیام‌های مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن بود
به گزارش قم نیوز در پیام عباس ذاکریان آمده است:«بار دیگر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیام وحدت و یکپارچگی و ایستادگی مردم ایران بر آرمان های والای انقلاب خود در گوش جهانیان طنین انداز شد تا دشمنان این ملت بدانند که تهدید و تحریم هرگز نخواهد توانست آنان را از اهداف والای انقلابشان دور نماید.

حضور آگاهانه ملت شریف ایران به ویژه مردمان غیور و انقلابی شهر خون وقیام قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان داد که ملت ایران به استمرار حرکت انقلابی خویش در جهت دستیابی به آرمان های والای انقلاب و ادامه راه امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی مصمم هستند و با پیروی از هدایت های کارگشای رهبر فرزانه خویش، به دنبال رشد و بالندگی کشور خود در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستند و در این مسیر از هیچ تهدیدی نخواهند هراسید.

 این حضور حماسی در شرایطی به وقوع پیوست که ملت و دولت ایران به دلیل شرایط منطقه ای متلاطم و ناامن و کینه توزی دشمنان زخم خورده جهانی ناشی از شکست های متوالی از نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی و نظامی،‌ بیش از هر زمان دیگری به وحدت و یکپارچگی و دوری از تفرقه جهت مقابله با دشمنان خود نیازمندند.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بر خود وظیفه می دانم از شعور و درایت بالای سیاسی مردم قم به ویژه بخش های تابعه که در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، نمایشی زیبا و به یادماندنی از اقتدار،‌ همبستگی و ایستادگی خود را در مقابل چشمان جهانیان متبلور ساختند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و در برابر عظمت ملت ایران و حضور به موقع و انقلابی آنان سر تعظیم فرود آورم.

در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف قم و همه دست اندرکاران برگزاری با شکوه برنامه های دهه مبارک فجر ، پیروزی و سرافرازی و سعادت اخروی را آرزومندم.»

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdfj0foyt0zx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما