دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : 10835
سرپرست باشگاه صبای ‌قم:

هرگز در فکر تغییر در کادر فنی صبا نیستیم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: با قوت هرگونه شایعه در خصوص تغییر کادر فنی تیم صبا و آمدن ویسی به این تیم را تکذیب می کنم.
هرگز در فکر تغییر در کادر فنی صبا نیستیم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا کشوری فرد گفت: من و ویسی دوستان خوبی هستیم اما در میدان مسابقه رو در رو هم همچون دو رقیب جدی قرار می گیریم، میدان ورزش دوستی نمی شناسد بلکه میدان رقابت است و دو برادر هم ممکن است با تمام نزدیکی و دلبستگی که به هم دارند در میدان مسابقه در در روی یکدیگر قرار گرفته و رقیب هم باشند.

وی ادامه داد: همه آنهایی که من و ویسی را می شناسند می دانند که با تمام وجود برای موفقیت مجموعه ای که در آن مسئولیت پذیرفته ایم تلاش می کنیم بنابراین در دیدار حساس هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تنها برای کسب پیروزی و سه امتیاز به مصاف پیکان خواهیم رفت.

سرپرست باشگاه صبای قم تاکید کرد: اینکه در رسانه های مختلف این روزها به طرق مختلف گفته می شود که ویسی به صبا برمی‌گردد هرگز صحت ندارد و با قوت از کادر فنی فعلی تیم و شخص عبدالصمد مرفاوی حمایت می‌کنیم تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان با قدرت به کار خود ادامه بدهیم.

وی یاد آور شد: بازهم تاکید می کنم که باشگاه صبای قم هرگز تصمیمی به تغییر در کادر فنی ندارد و آمدن عبدالله ویسی به صبا شایعه ای بیش نیست، ما از دیدار برابر پیکان می خواهیم با قدرت وارد نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال شده و خود را به جمع تیم های بالای جدول برسانیم.

کشوری فرد تصریح کرد: با برنامه ریزی خوبی که مرفاوی و همکارانش در کادر فنی داشته اند تیم در تعطیلات نیم فصل تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده و با انگیزه بالایی که بازیکنان دارند و حمایت های خوبی که از سوی مدیریت باشگاه صورت می گیرد انشاءالله برای جبران امتیازات از دست رفته نیم فصل نخست به مصاف حریفان خواهیم رفت.

تیم فوتبال صبای قم که از ۱۷ بازی دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تنها ۲۱ امتیاز کسب کرده است و در مکان سیزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی لیگ برتر قرار گرفته است، در آغازین هفته دور برگشت از ساعت ۱۵ عصر سه شنبه پنجم دی ماه به مصاف تیم پیکان تهران می رود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgn79q.ak9zw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما