شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 108350

کشفیات مواد مخدر در استان قم ۳۶ درصد افزایش یافت

قم نيوز : فرمانده انتظامی قم گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن ماه، ۶ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شد که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش یافته‌است.
کشفیات مواد مخدر در استان قم ۳۶ درصد افزایش یافت
کشفیات مواد مخدر در استان قم ۳۶ درصد افزایش یافت
به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی ابراز داشت: یکی از مشکلاتی که به بنیان خانواده آسیب می‌زند اعتیاد است، از این رو تاکید داشتیم پلیس قم فعالیت بیشتری در حوزه مبارزه به مواد مخدر داشته باشد و آن را توسعه بیشتری بدهد.

وی بیان کرد: در بازه مذکور میزان دستگیری قاچاقچیان درحوزه مواد مخدر ۳۰ درصد افزایش و دستگیری توزیع کنندگان هم پنج درصد افزایش یافته‌است.

وی در ادامه با اشاره به کشفیات کالای قاچاق درقم ابراز داشت: تا پایان بهمن ماه سالجاری ۱۳۹ میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان ضبط شد.

میرفیضی گفت: ۶۷۸ دستگاه خودرو نیز امسال در قالب مبارزه با قاچاق کالا درقم توقیف شد که ۲۸۹ خودرو در این بین خودروی سنگین است که در این زمینه نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی اظهار داشت: امسال ۲۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان قم کشف شد و ۸۲ نفر متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

قم تنها استانی که کروکی دیجیتال به مردم ارائه می دهد
میرفیضی در ادامه گفت: قم تنها استانی که کروکی دیجیتال به مردم ارائه می دهد و جدا از اعلام نظر کارشناس،‌ سطح اعتراض‌های مردم کمتر شده‌است.

وی ادامه داد: قبلا امکان داشت از بیمه‌ها بهره‌برداری غیر قانونی با استفاده از کروکی انجام شود ولی اکنون کروکی‌های دیجیتال شفاف است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در مقابل حقوق شهروندی وظیفه شهروندی داریم اگر مردم به حقوق و وظیفه خود آشنا باشند نیاز به اعمال قانون در خیلی از موارد نیست.

وی گفت: درمنطقه بلوار محمد امین قم شاهد هستیم که خودروها دوبله پارک می‌شود و متاسفانه در شهرسازی پیش بینی نشده‌است که وقتی تعداد زیادی اداره و بانک در این بلوار وجود دارد بدون پارکینگ کافی، افراد مجبور به پارک دوبله می‌شوند و لذا برخی مشکلات در قم به دلیل عدم بازخوردگیری دستگاه‌های اجرایی دیگر است که سر ریز مشکلات آن به پلیس بر می‌گردد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcenv8z7jh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما