سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۳۹
کد مطلب : 10846
سرمربی تیم فوتسال صبا:

صبا از نظر فنی بهترین تیم فوتسال ایران است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبا گفت: با بازی‌های خوبی که تیم ما در این فصل انجام می‌دهد به نظر من صبا از نظر فنی هم‌اکنون بهترین تیم فوتسال ایران است.
صبا از نظر فنی بهترین تیم فوتسال ایران است
به گزارش قم نیوز، محسن حسن‌زاده امشب بعد از پیروزی پرگل تیم صبای قم در جدال خانگی با شهرداری تبریز از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گفت: انصافاً بازی بسیار سنگینی بود و همان‌گونه که انتظار داشتم و به بازیکنان هم گفته بودم، شهرداری تبریز تیمی نبود که بتوان به سادگی آنها را شکست داد.

وی ادامه داد: تبریزی‌ها فیزیکی بازی می‌کردند و بازیکنان ما فوتسال فانتزی و تکنیکی به نمایش گذاشتند. طبیعی است که تقابل دو شیوه متفاوت بازی در این بازی شرایط خاصی ایجاد کرده بود و تیم ما برای رسیدن به پیروزی در این دیدار سختی‌های زیادی تحمل کرد.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم افزود: به نظر من در نیمه اول تیم ما به دلیل اینکه نتوانست به گل اول بازی برسد در موقعیت‌های گلزنی که بارها مقابل دروازه تیم شهرداری تبریز ایجاد کرد عجولانه و دستپاچه بود و نتوانست از فرصت‌ها خوب بهره‌برداری کند.

وی یادآور شد: ما بعد از زدن گل اول که بر خلاف بازی‌های قبل گل تساوی بود، کمی به آرامش رسیدیم و تیم حریف را از مقابل دروازه خودشان پرس کردیم، ولی هیچ تیمی نمی‌تواند در مقابل ما کار پرس انجام بدهد زیرا تکنیک بازیکنان ما این امکان را از حریفان می‌گیرد و شهرداری تبریز بر خلاف دقایقی که در آغاز موفق بود کار دفاعی را خوب انجام دهد در ادامه نتوانست مقابل تیم ما ایستادگی کند.

حسن‌زاده ابراز داشت: البته حریف ما تیم قابل احترامی بود به نظر من شهرداری تبریز هم شانس رسیدن به گل‌های بیشتر داشت اما هماهنگی دفاع و دروازه‌بان ما موجب شد تا آنها به گل‌های بیشتری نرسند، ما در این دیدار در نیمه اول مسعود ایازی را درون دروازه استفاده کردیم چون در تمرینات خوب عمل کرده بود اما در نیمه دوم به دلیل شرایط بازی صلاح دیدیم که دهقان در ترکیب قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: من به خاطر اینکه برادر علی‌‌اصغر حسن‌زاده هستم نمی‌خواهم خیلی از برادرم تعریف کنم ولی همه می‌بینند که علی‌اصغر یک سر و گردن از فوتسال ایران و آسیا بالاتر بازی می‌کند و در حال حاضر آماده‌ترین فوتسالیست ایران است، خوشحالم از اینکه بازیکن بزرگی همچون او را در تیم خود داریم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciqvaz.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما