جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 108466

مردم قم با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ آفریدند

قم نيوز : همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم مومن، انقلابی و متدین شهر مقدس قم با حضور پرشور و خروشان در راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسه‌ کم‌نظیر دیگری را رقم زدند.
مردم قم با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ آفریدند
مردم قم با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ آفریدند
به گزارش قم نیوز اقشار مختلف مردم از دقایق آغازین این مراسم، با اجتماع در صحن پیامبر اعظم‌(ص) حرم حضرت معصومه‌(س) با فریادهای کوبنده الله‌اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس اوج نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کردند.
 
آنان با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی و بیرق‌های جبهه مقاومت اسلامی، تصاویر قدس شریف، و تمثال‌های مبارک حضرت امام و رهبر معظم انقلاب جلوه‌ای بی‌بدیل از اتحاد، انسجام و یکپارچگی اُمت اسلامی برای دفاع از قبله‌گاه نخست مسلمانان جهان را به منصه ظهور گذاشتند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای "روز جهانی قدس یوم‌الله است، بنیانگذار این روز روح‌الله است"،"میراث روح‌الله روز قدس است، پیمان حزب‌الله روز قدس است"،"حمایت از فلسطین حمایت از امام است،آزادی فلسطین آزادی اسلام است" بر پایبندی به آرمان‌های بلند امام راحل تاکید نمودند.
 
زنان و مردان حاضر در این راهپیمایی عظیم و باشکوه با شعار "موضع اصلی نظام این بُوَد، قدس فقط مال فلسطین بُوَد، "فرموده امام امت ماست، قدس شریف شاخص ملت ماست" خواستار آزادی مسجدالاقصی از چنگال بزرگترین دشمنان بشریت شدند.
 
راهپیمایان با شعارهای "بیت‌المقدس محور قیام است ، آزادیش با امت اسلام است"،"اذن بده فرمانده آماده‌ایم، آماده"،"با پرچم ولایت برخیز ای مسلمان، نابودی اسرائیل حتمی است ای مسلمان" تبعیت محض از ولایت را تنها راه نجات امت اسلامی از بند استکبار و عمال خود فروخته و مزدوران آن دانستند.

حضور پرسنل نظامی و انتظامی همچنین نیروهای حماسه‌ساز و جان بر کف سپاه و بسیج درحالیکه گروه ارکستر سپاه علی بن ابیطالب (ع) در پیشاپیش آنها حرکت می‌کرد، جلوه‌ای مقتدرانه و حماسی به این راهپیمایی داده بود.
 
سرود زیبا و حماسی سرباز حسینم توسط گروه سرود دانش‌آموزی اجرا، و به صورت هماهنگ توسط حاضران همخوانی شد.
 
حضور شیعیان سایر کشورها و طلبه‌های جامعه‌المصطفی که تصاویری از شهیدان جبهه مقاومت و رهبران آن را در دست داشتند، از دیگر جلوه‌های این راهپیمایی به شمار می‌رفت.

جامعه ورزشی و جوانان شهر مقدس قم نیز با حضور منسجم و متحد در این راهپیمایی، با آرمان‌های شهیدان و حضرت امام(ره) پیمانی دوباره بستند.
 
در حاشیه این راهپیمایی، ایستگاه‌های متنوع فرهنگی با موضوع‌های کودک و نوجوان، خانواده و حجاب و عفاف برپا شد و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcce4qse2bqx08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما