شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 108508

عملکرد بانک‌های خصوصی فعال در قم را به صورت جدی رصد می‌کنیم

قم نيوز : مدیر کل امور اقتصادی و دارایی قم گفت: در راستای تحقق شعار سال و به‌منظور حمایت از رشد تولید در استان، اهتمام جدی بر رصد عملکرد بانک‌های خصوصی فعال در قم داریم.
عملکرد بانک‌های خصوصی فعال در قم را به صورت جدی رصد می‌کنیم
عملکرد بانک‌های خصوصی فعال در قم را به صورت جدی رصد می‌کنیم
به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی ضمن اشاره به تکلیف ذاتی و قانونی بانک‌ها اعم از دولتی و خصوصی درحمایت از تولید و تامین نقدینگی مورد نیاز تولید، تصریح کرد: عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به وظیفه در سطح استان تاکنون رضایت بخش نبوده‌است.
 
وی افزود: بنابراین در هفته‌های اخیر، دو جلسه باحضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار، مدیران دستگاه‌های نظارتی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و مسئولان هشت بانک خصوصی برای بررسی آخرین وضعیت نسبت مصارف به منابع برگزار شد، تا موانع مصرف منابع بانک‌های خصوصی در استان بررسی و تصمیماتی اتخاذ شود.
 
وی ادامه داد: بنابر مصوبه‌های این جلسه‌ها، مقرر شده‌است تا بانک‌های خصوصی ضمن ارتقاء نسبت مصارف به منابع خود، در جلسه‌های شورای هماهنگی بانک‌ها حضور یافته و نسبت به ارسال آمارهای ماهانه به کمیسیون هماهنگی بانک‌ها اقدام نمایند.
 
فراهانی افزود: امیدواریم با هم‌افزایی و همدلی که بین مسئولان استان و قول‌های مساعدت بیشتر بانک‌های خصوصی در حمایت از تولید در استان، تسهیلات قابل قبولی از محل منابع بانک‌های خصوصی به چرخه تولید در استان تزریق شود.
 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم تاکید کرد: با عضویت بانک‌های خصوصی در کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، عملکرد آن‌ها در خصوص نسبت منابع به مصارف بر اساس تکالیف قانونی بانک مرکزی، طی گزارش‌های منظم رصد خواهد شد.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcjyoevouqeyiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما