يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : 108531

دعوت دو پینگ پنگ باز قمی به انتخابی تیم های ملی نوجوانان وجوانان

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از دعوت شدن دو پینگ پنگ باز قمی به مسابقات انتخابی تیم‌های ملی رده سنی نوجوانان و رده سنی جوانان خبر داد.
دعوت دو پینگ پنگ باز قمی به انتخابی تیم های ملی نوجوانان وجوانان
دعوت دو پینگ پنگ باز قمی به انتخابی تیم های ملی نوجوانان وجوانان
به گزارش قم نیوز مهدی اکرامی ابراز داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی نوجوانان هم چنین جوانان ایران در حالی برگزار خواهد شد که دو پینگ پنگ باز قمی نیز در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: محمدحسن حبیبی از استان قم به مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان و سیدعلی سجادیان نیز به انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان دعوت شده اند.

وی بیان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران به منظور انتخاب ترکیب اعزامی به مسابقات آسیایی روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه جاری در آذرشهر استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و محمد حسن حبیبی از استان قم در آن شرکت می‌کند.

وی اظهار کرد: حبیبی اکنون یکی از چهار بازیکن برتر رنکینگ جهانی تنیس روی میز نوجوان از ایران است که در کنار ۱۱ ورزشکار دیگر برای عضویت در تیم ملی رقابت خواهد کرد.

اکرامی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان پسر ایران به منظور اعزام به مسابقات آسیایی روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در اصفهان آغاز می‌شود و سجادیان از قم به این مسابقات دعوت شده‌است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmcdyyw6dxta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما