قم نيوز : سید امیر عباس صفوی، معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در مراسم تودیع خود گفت:‌اینکه گفته می‌شود استعفای من به علت پارکینگ بوده نادرست است و موضوع استعفا فقط به علت مسائل شخصی انجام‌شده است.
معاون سابق حمل و نقل شهرداری قم: استعفای من ربطی به موضوع پارکینگ‌های شهری نداشته است
معاون سابق حمل و نقل شهرداری قم: استعفای من ربطی به موضوع پارکینگ‌های شهری نداشته است
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان نژاد در مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اظهار داشت: تغییرات انجام شده در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به خواست من نبود بلکه به سبب اصرار آقای صفوی آنهم به دلایل شخصی بود و همین امر سبب شد تا با استعفای ایشان موافقت کنم.

وی با بیان اینکه آقای خانه‌زاد نیز در این مدت در سازمان توسعه و عمران خدمات شایسته‌ای در حوزه پروژه‌های عمرانی به‌ویژه در تونل غدیر، تقاطع شهدای امنیت و تقاطع شهدای روحانیت داشته‌است، افزود: ایشان نیز برغم حجم سنگین خدمات در این مدت در بخش‌های مختلف عمرانی خوش درخشید.

سقائیان نژاد حوزه حمل‌ونقل را مهم دانست و یادآور شد: این حوزه با مردم سر و کار داشته و سرمایه اجتماعی خوبی می‌تواند برای شهرداری ایجاد کند که در این راستا بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس جدید در چند سال گذشته به ناوگان حمل و نقل عمومی قم افزوده‌شده است.

وی به پیش‌بینی بودجه‌های ویژه برای حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سیستم اتوبوس‌رانی، پویا و فعال است و باید حفظ و حراست شود و همچنین باید پیگیر قرارداد موتورسیکلت‌های برقی برای کاهش آلودگی شهر قم باشیم.

معاون سابق حمل و نقل شهرداری قم: به خاطر موضوع پارکینگ‌ها استعفا ندادم
همچنین در این مراسم سید امیرعباس صفوی معاون سابق حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در شهر اظهار داشت: در چند ماه گذشته بر اساس بضاعت و محدودیت‌ها تلاش شد در راستای رفع مشکلات شهر گام‌های مؤثری برداشته شود که برگزاری مناسبت‌های مختلف، انرژی زیادی از همکاران در حوزه معاونت و سازمان‌های تابعه گرفت.

وی حواشی پیش‌آمده درباره استعفای خود را موردتوجه قرار داد و افزود: برخی از صفحات مجازی و حتی سایت‌های خبری مطالبی را مطرح کردند که اصلاً چنین موضوعاتی درست نیست و اینکه گفته می‌شود استعفا به علت پارکینگ بوده نادرست است و موضوع استعفا فقط به علت مسائل شخصی انجام‌شده است.

سرپرست جدید معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیز در این جلسه با تقدیر از اعتماد شهردار قم خاطرنشان کرد: حوزه حمل‌ونقل، حوزه‌ای تخصصی و با مسائل اجتماعی شهروندان، مجاوران و مسافران در ارتباط است و این ارتباط بر اهمیت توجه ویژه به این موضوع تأکید دارد.

رضا خانه‌زاد یزدی با تأکید بر اینکه کمترین تنش در ارائه خدمات در این معاونت و سازمان‌ها سبب ایجاد نارضایتی بین مردم می‌شود، ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه مسئولان مدیریت شهری بتوانیم خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهیم.

سید امیرعباس صفوی بعد از ۲۰ سال فعالیت در اداره کل های مرتبط با حوزه حمل و نقل شهری در آذر ماه ۱۴۰۱ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم شد و سپس در اردیبهشت ماه امسال با قبول استعفایش از طرف شهردار قم، رضا خانه‌زاد یزدی به‌عنوان سرپرست جدید معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب شد.

برخی رسانه‌ها نوشته بودند که استعفای صفوی به سبب موضوع رایگان بودن پارکینگ‌های شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی است. در همین حال یکی از اعضای شورای شهر نیز خبر از ارائه طرحی در شورا برای رایگان شدن پارکینگ‌های قم در مناسبت های ملی و مذهبی برای مردم داده است.

انتهای پیام / ۱۰۹
 
 
 
https://qomnews.ir/vdch-6nzv23nvmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما