قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قدرت مثال‌زدنی و روحیه مقاومت رزمندگان اسلام دشمنان را هراسان کرده است، گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی به ویژه سپاه قدس باید رویکرد «أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» را مورد توجه قرار دهند.
آیت‌الله سعیدی: قدرت مثال‌زدنی جبهه مقاومت دشمنان را هراسان کرده است
آیت‌الله سعیدی: قدرت مثال‌زدنی جبهه مقاومت دشمنان را هراسان کرده است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه نیروهای مسلح باید رویکرد «أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» را مورد توجه قرار دهند، اظهار کرد: کافر عملی همانند منافقان هستند که در دل خود آمریکا و انگلیس را محبوب‌تر از مؤمنین می‌دانند و در این منظومه است که تبری و تولی شکل می‌گیرد.

وی از وجود تولی و تبری در همه جوامع یاد و اضافه کرد: همه افراد و گروه‌ها تولی و تبری دارند اما نوع ابراز تولی و تبری و علل آن متفاوت است.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: خداوند متعال منت گذاشت بر ما و ما را در گروه امت رسول الله قرار دارد تا اینکه امروز تولی و تبری ما بر اساس عقل و آیین پیامبر اعظم شکل گرفته است.

وی گفت: سپاه قدس نمونه عینی و عملی برای آیه کریمه آخر سوره فتح است که مع رسول الله است و در این معیت نیز ساختار خود را با محوریت «أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» درست کرده است و باید مقابل دشمن شدید باشیم و اگر شدید نباشیم شکست می‌خوریم.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن ملاحظه هیچ کسی را ندارد و ما هم باید مقابل دشمن با شدت ایستادگی کنیم و این ایستادگی محکم موجب شده است که دشمن به خود بیاید و سخن سید مقاومت را صادقانه‌ترین پیام و صادق‌تر از رؤسای خودشان بداند. 

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اعظم(ص) طرح کلی نظام اسلامی را پیاده کردند اما جزییات و کارهای دیگر مهم این ساختار به دست امیرالمؤمنین(ع) شکل گرفت و سه جنگ دوران ایشان هم برای خالص کردن نظام از عوارض، شبهات و حواشی بوده است.

آیت‌الله سعیدی با تاکید بر اینکه حضرت علی(ع) پرده‌های نفاق را کنار زده و خط نفاق، معاویه، عمروعاص را از خط مؤمنین جدا کردند، گفت: امروز هم ما شرایطی همانند دوران پیامبر را شاهد هستیم، امام خمینی(ره) طرح کلی انقلاب اسلامی را مطرح کردند و بعد از ایشان آیت الله خامنه‌ای پرچم را  در دست گرفتند.

امام جمعه قم اظهار کرد: بعد از امام، سید دیگری از اولاد علی و با نام علی به همان رسالت پرداخت و اکنون بیش از 30 سال است که دارد ساختار طرح کلی مورد نظر امام را محقق می‌سازد.

پایان پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgu79q7ak9zn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما