يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 108597
منبع : قم نیوز

وضعیت استاندارد وسایل موجود در مراکز تفریحی قم توسط بازرسان کنترل می‌شود

قم نيوز : مدیرکل استاندارد قم گفت: استاندارد بودن وسایل موجود در مراکز تفریحی قم توسط بازرسان کنترل می‌شود و در همین رابطه چهار شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده در جریان بازرسی از این مراکز در استان با اداره کل استاندارد قم همکاری می‌کنند.
وضعیت استاندارد وسایل موجود در مراکز تفریحی قم توسط بازرسان کنترل می‌شود
وضعیت استاندارد وسایل موجود در مراکز تفریحی قم توسط بازرسان کنترل می‌شود
به گزارش قم نیوز محمد هادی سماواتی بیان داشت: بر اساس پایش صورت گرفته در قم ۱۹۳ زمین بازی، ۲۲ شهربازی و ۲۵ خانه بازی شناسایی شده وجود دارد که وضعیت استاندارد وسایل موجود در آن‌ها توسط بازرسان اداره استاندارد و شرکت‌های همکار، بررسی می‌شود.
 
وی افزود: در همین رابطه طی سال گذشته ۴۵۴ فقره بازرسی از این مراکز توسط کارشناسان اداره کل استاندارد استان صورت گرفت، همچنین بازرسان شرکت‌های همکار اداره کل استاندارد استان نیز در این خصوص ۳۵۵ مورد بازرسی انجام دادند.
 
وی با اشاره به این که مراکز تفریحی استان شامل خانه‌های بازی، شهربازی‌ها، زمین‌های بازی و مجموعه‌های آبی‌است، ادامه داد: تعداد وسایل موجود در زمین های بازی استان ۲۲۲ وسیله و تعداد وسایل بازی موجود در شهر بازی ها و خانه بازی‌های استان۲۷۷ وسیله است.
 
سماواتی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از جمله مهمترین راهکارهای گسترش استاندارد در استان، استفاده از ظرفیت رسانه‌هاست و در همین رابطه اداره کل استاندارد قم تلاش می‌کند پیام‌های مورد نظر خود در خصوص اهمیت استاندارد را از این طریق به اطلاع مردم برساند.
 
وی افزود: همراهی مردم در این خصوص، به طور حتم موجب تقویت شاخص‌های استاندارد در استان قم خواهد شد و فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف تولیدی و خدماتی برای موفقیت در جلب رضایت مردم و افزایش درآمد، توجه بیشتری به این موضوع نشان می‌دهند.
 
وی ادامه داد: وسایلی که در مراکز تفریحی استان مورد استفاده قرار می‌گیرد باید سطح مطلوبی از کیفیت را داشته باشد و در همین ارتباط از همه ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با مراکزی که شرایط تعیین شده را رعایت نمی‌کنند،‌ استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdchw6nzq23nvmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما