چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : 108638

۴ مدال رنگارنگ ارمغان کشتی گیران قم از جام تختی

قم نيوز : سرپرست هیئت کشتی استان قم از کسب ۴ مدال رنگارنگ کشتی گیران این استان در پایان مسابقات جام بین المللی تختی خبر داد.
۴ مدال رنگارنگ ارمغان کشتی گیران قم از جام تختی
۴ مدال رنگارنگ ارمغان کشتی گیران قم از جام تختی
به گزارش قم نیوز محمدرضا صدیق پور ابراز داشت: مسابقات کشتی جام تختی در حالی شب گذشته خاتمه یافت که تیم قم در پایان این مسابقات صاحب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شد.

سرپرست هیئت کشتی استان قم افزود: روز گذشته و در پایان مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی جام تختی سهم قم یک طلا در وزن ۸۷ کیلوگرم و یک برنز در ۶۷ کیلوگرم و دو مقام پنجمی بود.

وی بیان کرد: در رده‌بندی وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی از قم ۸ بر صفر سعید ارجمند را برد و صاحب گردن آویز برنز شد، در همین وزن محمدامین جبالی‌فر از قم پنجم شد.

وی افزود: در وزن ۸۷ کیلوگرم مهدی ابراهیمی کشتی‌گیر مطرح قم فینال را ۹ بر ۱ از محمدحسین استاد محمد برد و طلا گرفت.

صدیق پور ادامه داد: تیم قم پیشتر در پایان پنج وزن اول مسابقات دو مدال نقره و برنز را به خود اختصاص داده بود.

سرپرست هیئت کشتی استان قم افزود: تکلیف نفرات برتر پنج وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی مشخص شد و امیر عبدی و مهدی جواهری از قم موفق به کسب دو مدال با ارزش شدند.

وی بیان کرد: در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی که به فینال رسیده بود، در رقابت با شاهین بداغی شکست خورد و به کسب مدال نقره رضایت داد.

سرپرست هیئت کشتی استان قم افزود: مهدی جواهری کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم قم هم برابر حریف خود با ضربه فنی پیروز شد و در نیمه نهایی با قبول شکست راهی رده بندی شد. جواهری در این مرحله موفق به برتری شد و مدال برنز کسب کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdsj0fjyt0z96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما