سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 108955
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم :

بیش از ۲ هزار برنامه در ایام دهه امامت و عید غدیر در قم اجرا می شود

قم نيوز : رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از اجرای بیش از ۲۰۰۰ برنامه مختلف فرهنگی در ایام دهه امامت و عید سعید غدیر خم در استان قم خبر داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم :بیش از ۲ هزار برنامه در ایام دهه امامت و عید غدیر در قم اجرا می شود .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم :بیش از ۲ هزار برنامه در ایام دهه امامت و عید غدیر در قم اجرا می شود .
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمدحسن ذاکری گفت : به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت بالغ بر دو هزار برنامه در سطح استان قم تدارک دیده شده که دستگاه‌های مختلف فرهنگی در اجرای این برنامه‌ها مشارکت دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به تاکید بر اطعام در روز عید غدیر خم بیان داشت: حرم مطهر حضرت معصومه (س) در روز عید غدیر پخت و توزیع غذا در میان نیازمندان را دنبال می‌کند و بسیاری از خیرین در سطح شهر نیز در حال تدارک برای اطعام این روز را فضیلت هستند.

وی عنوان داشت: برنامه‌های مختلف مواسات مومنانه، دستگیری از خانواده‌های نیازمند، تهیه جهیزیه برای نوعروسان مستمند و آزادی زندانیان نیازمند و جرایم غیرعمد توسط خیرین و نهادهای مختلف در دست اقدام است.

حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه برنامه محوری ما در روز عید غدیر برپایی کاروان بزرگ شادی غدیر تا ظهور است افزود: این برنامه از ۸ سال گذشته و با راهبری مرجعیت شروع شد و هر ساله برگزار می‌شود و امیدواریم امسال نیز شاهد برپایی باشکوه این راهپیمایی با حضور گسترده مردم قم باشیم‌.

وی افزود: کاروان بزرگ شادی غدیر تا ظهور از ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز عید سعید غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران برپا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم عنوان داشت: برنامه‌های فرهنگی و پذیرایی مختلفی در طول مسیر پیاده روی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است و در نهایت پس از رسیدن به مسجد مقدس جمکران، مراسم بیعت با صاحب الزمان (عج) بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در این مکان مقدس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ذاکری ابراز داشت: توجه به حضرت حجت در خطبه غدیر برجسته است و این کاروان در حدود ۸ سالی است که برپا می‌شود و در واقع شهر قم با حمایت مرجعیت آغازکننده اجتماعات عید سعید غدیر بوده است.

وی بیان داشت: در قم میزبان مهمانانی از نقاط مختلف دنیا هستیم که در این شهر تحصیل می‌کنند و در تریبون این کاروان شادی از مادحین بین المللی نیز استفاده خواهد شد و گروه‌های مختلف سرود، طبال ها و سایر هنرمندان به اجرای برنامه خواهند پرداخت که از عموم مردم عزیز قم دعوت می‌کنیم در این پیاده روی بزرگ شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: جشن‌های عید غدیر اساساً مردمی است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در راستای بسیج امکانات دستگاه‌ها و هم افزایی آنان ایفای نقش می‌کند تا برنامه‌ها به ثمر برسد.

حجت الاسلام ذاکری افزود: امسال مشارکت خیرین و مردم در برپایی جشن‌های غدیر بسیار چشمگیر بوده است و امیدواریم در این روز تعداد بسیاری از نیازمندان و ایتام بر سر سفره امام علی (ع) مهمان باشند.
https://qomnews.ir/vdcftcdytw6dx1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما