قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از ارائه آموزش‌های مرتبط با مفاهیم مدیریت پسماند در فروشگاه‌های بزرگ قم همراه با توزیع کیسه‌های پارچه‌ای خرید نان همزمان با روز 21 تیر بدون کیسه پلاستیکی خبر داد .
ارائه آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند در فروشگاه‌های قم/ توزیع کیسه‌های پارچه‌ای خرید نان
ارائه آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند در فروشگاه‌های قم/ توزیع کیسه‌های پارچه‌ای خرید نان
به گزارش قم نیوز از سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجتناب از تولید پسماند و کاهش در مبدأ، اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی با موضوع اجتناب از تولید پسماند باید برای سطوح مختلف جامعه اجرا شود که شامل مواردی مانند، آموزش شهروندی در زمینه نحوه استفاده مجدد از محصولات، خرید به‌صورت فله‌ای و انتخاب اجناس با بسته‌بندی قابل بازیافت است.

میرابراهیمی یادآور شد: آموزش‌های محیطی یکی از مؤثرترین نوع آموزش‌هاست که به بالا بردن سطح آگاهی عموم مردم و مشاغل تمرکز دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اضافه کرد: آموزش چهره به چهره موضوعات تفکیک به‌ویژه "خرید هوشمندانه" و "استفاده از مخزن جز ویژه " در فروشگاه‌های بزرگ قم توسط آموزشگران سازمان ارائه می‌شود .

وی با اشاره به تأثیرگذاری ارائه راهکار از طریق آموزش به شهروندان، تصریح کرد: این راهکارها با هدف تغییر رفتار در تصمیم‌سازی با ارائه آگاهی از تکنیک‌های اجتناب از تولید پسماند و دیگر برنامه‌های آموزشی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ 113
 
https://qomnews.ir/vdcgty9qnak9zz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما