پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : 109054
منبع : ایسنا

آیت الله سعیدی:شهردار باید شهر را مسجد بداند

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، گفت: شهردار باید شهر را مسجد بداند و برای خدا کار کند و در این صورت اگر جریانات مختلف هم سر کار بیایند برای پیشبرد اهداف خود باید مسجد را خراب کنند و این برایشان هزینه دارد.
آیت الله سعیدی:شهردار باید شهر را مسجد بداند.
آیت الله سعیدی:شهردار باید شهر را مسجد بداند.
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران که امروز ۲۲ تیرماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه روز مباهله از نظر وزن و جایگاه مانند روز عید غدیر و حتی از جهاتی بالاتر است، اظهار کرد: عنوانی که در عید غدیر برای امیرالمؤمنین(ع) مطرح شد عنوان امیرالمؤمنینی، خلیفة اللهی و جانشینی پیامبر(ص) بود که عنوان مهمی است ولی در روز مباهله عنوان انفسنا و انفسکم مطرح شد و پیامبر از امیرالمؤمنین به عنوان جان خود یاد کردند.

وی با بیان اینکه مباهله یک کار پخته حساب شده‌ای بود که از جانب پیامبر(ص) صورت گرفت و تأثیرات زیادی از خود برجای گذاشت، گفت: مهمترین درس مباهله برای زمان ما این است که اگر کار برای رضای خدا باشد و خدا آن را بپسندد و امضا کند به نتیجه خواهد رسید.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مسوولان کشور باید کار پخته و قوی انجام دهند و به گونه‌ای ریل گذاری کنند که کارهای خوبشان ادامه دار باشد، افزود: این سنت خوبی نیست که هر کس مسئولیتی پیدا می‌کند به قدری اوضاع آشفته است که گویا اشخاصی که قبل از او بوده‌اند هیچ توجهی به کار و معنویت نداشتند.

وی با بیان اینکه هیچ وقت فکر نکنید در کاری که برای خدا انجام می‌دهید مخالف ندارید، گفت: مهم این است که به قدری شفاف، خوب، دینی و انسانی رفتار کنید که مخالفان شما نتوانند کار شما را زیر سؤال ببرند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه ادارات ما از جمله شهرداری باید مانند مسجد باشند که مردم به راحتی در آن حضور پیدا کرده و مشکل و سؤال خود را با رئیس آن اداره در میان بگذارند و حل کنند، تصریح کرد: شهردار هم باید شهر را مسجد بداند و برای خدا کار کند و در این صورت اگر جریانات مختلف هم سر کار بیایند برای پیشبرد اهداف خود باید مسجد را خراب کنند و این برایشان هزینه دارد.

وی با بیان اینکه مخالفان شما هم شهروند شما هستند و حسابشان از معاندان جدا است، گفت: هرچه شدت کار توحیدی، معنوی و خدمت رسانی شما بالا برود مخالفان جذب می‌شوند و معاندان هم خود را نشان می‌دهند و دستشان رو می شود.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcgny9qtak9zz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما