چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 1091
بختیاری‌زاده:

صبای قم با تلاش و انگیزه بالا پیام فارس را شکست می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و قطعا با تلاش و روحیه بالای بازیکنان مقابل پیام فارس پیروز می‌شویم.
صبای قم با تلاش و انگیزه بالا پیام فارس را شکست می‌دهد
به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری‌زاده سه‌‌شنبه شب در حاشیه تمرینات صبای قم پیش از مصاف با پیام مخابرات فارس در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: از زمان بازی با شهرداری تبریز تا این مسابقه تنها کاری را که در اولویت قرار دادیم، حفظ آمادگی تیم از نظر روحی و جسمانی بود و فکر می‌کنم در این کار موفق بوده‌ایم و امروز نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

وی افزود: صبای قم یکی از تیم‌های بزرگ و قدرتمند لیگ‌ برتر محسوب می‌شود، و با اینکه بازی جام حذفی شرایط متفاوتی با لیگ برتر دارد اما از این دیدار خانگی همانند بازی‌های لیگ به دنبال کسب پیروزی و به دست آوردن جواز صعود به مرحله بعد هستیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: بازیکنان صبای قم در دیدارهای قبلی تیم‌های مطرحی همچون سایپا، فولاد، ملوان و شهرداری تبریز را در چارچوب مسبقات لیگ برتر در این ورزشگاه شکست داده‌اند بنابراین به نظرم در دیدار مقابل این تیم بسیار خوب بازی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بازی صبای قم مقابل شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: تیم ما در مجموع در این دیدار بسیار خوب ظاهر شد، ما آنقدر در نیمه دوم خوب بازی کردیم که به سه گل هم رسیدیم و این قابلیت را داشتیم که نتیجه را پرگل‌تر نیز کنیم.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: در نیمه دوم صبای قم با ارائه بهترین بازی خود، تیم شهرداری تبریز را به عقب راند و در تمام زمان‌های مسابقه، بازی رو به جلویی را ارائه کرد و در نهایت با شایستگی به پیروزی سه بر یک رسیدیم.

وی عنوان کرد: صبای قم در آینده قطعا شرایط آماده خود را حفظ می‌کند زیرا تیم ما در بازی‌های آینده نیز با صلابت و قدرت بیشتر به میدان می‌رود و سعی می‌کنیم از این به بعد به شکلی بازی کنیم که کمتر دچار نوسان شویم و جایگاه خود را در بالای جدول لیگ برتر نیز تثبیت کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد:‌ وقتی تیم با دو باخت مواجه شد هرگز روحیه خود را از دست ندادیم، تمرینات خود را با جدیت و به صورت مستمر پیگیری کردیم و هرگز دست از تلاش بر نداشتیم، به لطف خدا تا امروز خود موفق هستیم و صد در‌صد با تلاش و روحیه بالای بازیکنان به شرایط بهتر می‌رسیم.

وی تاکید کرد: تا پایان مسابقات لیگ برتر این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور با همین روند ادامه می‌دهیم، امید زیادی دارم که در بازی‌های خانگی بتوانیم همچنان پیروزی کسب کنیم و بدین شکل تماشاگران با ما آشتی کنند زیرا به حمایت آنها نیاز داریم.

تیم فوتبال صبای قم از ساعت ۱۵ امروز چهار‌شنبه در دیداری خانگی از مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم میزبان تیم فوتبال پیام مخابرات فارس خواهد بود.

انتهای پیام /۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.oqsa2bqxsla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما