پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 962
مربی تیم فوتبال صبای قم:

مقابل شهرداری فوتبال واقعی صبا را ارائه می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مقابل تیم شهرداری تبریز فوتبال واقعی صبا را به نمایش خواهیم گذاشت تا به پیروزی دیگری در خانه دست یابیم.
مقابل شهرداری فوتبال واقعی صبا را ارائه می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، اصر بختیاری‌زاده بیان کرد: اگرچه در بازی با ذوب آهن اصفهان نتیجه به سود حریف رقم خورد اما تمام آنچه که از بازیکنان خواسته بودیم، به خوبی به اجرا در آمد و از تمام بازیکنان تیم صبا به سبب بازی بسیار خوبشان در این دیدار قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به ارائه تمام توانمندی‌های بازیکنان صبای قم در این مسابقه اظهار کرد: بازی هماهنگ و میل بسیار زیاد به کسب پیروزی رمز موفقیت تیم صبای قم در بازی‌های این فصل بوده است که با کسب ۱۹ امتیاز تا این هفته همراه بوده است.

مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: در این مسابقه در به ثمر رساندن موقعیت‌های گلزنی کم دقت و البته بد اقبال نیز بودیم، زیرا بارها می‌توانستیم به گل برسیم اما هم داور اشتباه کرد و هم اینکه تیر دروازه هم در مقابل مهاجمان ما ایستادگی کرد، ولی باید در این دیدار روش خود برای گلزنی را اصلاح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما باید برای کسب برتری در دیدار خانگی مقابل شهرداری تبریز به خوبی خواسته‌های کادر فنی را اجرا کنند و با ارائه بازی قابل قبول خود، پیروزی دیگری را در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر کسب کنند.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: در این مسابقه تمام بازیکنان ما از شرایط مناسبی برخوردار هستند بازی در خانه برای ما ارزش و اهمیت زیادی دارد و مطمئنا بازیکنان ما برای موفقیت تیمشان در این بازی خانگی لیگ برتر اهمیت زیادی قائل هستند.

مربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: در شرایطی که صبای قم در هفته‌های اخیر از موقعیت بسیار مناسبی از نظر رده‌بندی در لیگ برتر برخوردار است، همچنان این روحیه و انگیزه در تیم به قوت خود باقی است که بتوانیم روند موفقیت‌های خود را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم نسبت به تیم شهرشان علاقه و اهمیت زیادی نشان می‌دهند و با آمادگی فراوان تیم را در این شرایط همراهی می‌کنند، عنوان کرد: درایت مدیران باشگاه و عبدالله ویسی در تیم و بین بازیکنان صمیمیت زیادی ایجاد کرده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

بختیاری‌زاده ادامه داد: با اینکه تیم صبای قم در لیگ امسال دچار تغییر و تحولاتی بسیاری شد اما بازیکنانی که الان در تیم عضویت دارند همگی از برترین‌های فوتبال کشور به شمار می‌روند که نسبت به این تیم با انگیزه و علاقه بازی می‌کنند.

وی بیان کرد: دوستی بسیار صمیمانه‌ای بین بازیکنان تیم و مدیریت ایجاد شده است و مطمئنا با ممارست و تمرین بیشتر و جدی‌تر در سایر بازی‌های لیگ برتر برابر حریفان به میدان می‌رویم تا توانمندی‌های صبای قم را بیش از پیش نشان دهیم.

بختیاری‌زاده اظهار کرد: در بازی هفته یازدهم با تیم شهرداری تبریز نیز بازیکنان ما بسیار خوب و سنجیده برابر حریف بازی خواهند کرد و اگر با بدشانسی و کم دقتی در استفاده از موقعیت‌های گلزنی مواجه نشویم، می‌توانیم تیم شهرداری را شکست دهیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcakuno149ni.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما