چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : 109128
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم:

ثبت موارد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی قم در سامانه رصد الزامی است

قم نيوز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند میزان اشتغال ایجاد شده در زیر مجموعه خود را بر اساس برنامه تعهد پیشنهادی در سامانه ملی رصد اشتغال کشور ثبت کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم:ثبت موارد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی قم در سامانه رصد الزامی است .
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم:ثبت موارد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی قم در سامانه رصد الزامی است .
به گزارش قم نیوز وحید وزیری راد  پیرامون این موضوع بیان داشت: سال گذشته میزان تعهد پیشنهادی ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی در قم، ۱۹ هزار و ۲۴۷ مورد بود که ۱۷ هزار و ۹۲۲ مورد آن در سامانه ثبت شد و این موضوع نشان از تحقق بیش‌از ۹۳ درصدی برنامه اشتغال استان داشت.

وی افزود: تعهد پیشنهادی ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی در قم برای سال‌جاری نیز مبتنی بر فراهم کردن فرصت شغلی برای ۲۰ هزار و ۲۱۴ نفر به صورت مستقیم و پایدار است که تحقق این هدف بر اساس برنامه تدوین شده توسط ۲۹ دستگاه اجرایی فعال در استان دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور رصد مستمر وضعیت تحقق اهداف تعیین شده در این برنامه،‌ دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند هر مورد اشتغال ایجاد شده در مجموعه خود را در سامانه ملی رصد اشتغال ثبت کنند و ما به دلیل اهمیت موضوع در این خصوص مکاتبه‌های لازم را با مسئولان دستگاه‌های متولی انجام دادیم.

وزیری راد با اشاره به این که هرگونه تاخیر در ثبت اطلاعات اشتغال ایجاد شده در سامانه ملی رصد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی موجب کاهش رتبه استان در این موضوع می‌شود، گفت: از همه دستگاه‌هایی که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تعهد ایجاد اشتغال دارند می‌خواهیم هرچه سریع‌تر موارد اشتغالی را که از ابتدای سال تاکنون ایجاد کرده‌اند را در سامانه رصد ثبت نمایند.

وی افزود: استان قم به دلیل ظرفیت‌های مطلوب اقتصادی در بخش‌های مختلف همچون حوزه خدمات، گردشگری، صنعت و کشاورزی می‌تواند در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف ترسیم شده در این زمینه در سطح کشور سرآمد باشد و ما به همین منظور از تمام ظرفیت‌های موجود استان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcir3azvt1auz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما