شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : 109221
فرماندار قم:

۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به قم اختصاص یافت

قم نيوز : فرماندار قم گفت: ۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال طی سالجاری در بخش اعتبارات تملک دارایی به این استان اختصاص پیدا کرده که برای پیشبرد پروژه‌های نیمه‌تمام، ناکافی است.
فرماندار قم:۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به قم اختصاص یافت.
فرماندار قم:۲ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به قم اختصاص یافت.
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان روز شنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قم، با بیان اینکه پروژه‌هایی که تا پایان سالجاری قابلیت بهره‌برداری داشته باشند در اولویت تخصیص منابع هستند، عنوان کرد: ۹۵ درصد اعتبارات به‌صورت ملی و متمرکز توزیع می‌شود و لازم است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب اعتبارات شناور ملی، بیشترین تلاش و اهتمام را داشته باشند.

وی در رابطه با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود : با زیرساخت‌های ایجاد شده در قم، این استان آماده برگزاری "تمام الکترونیک" انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری است اما به‌رغم این آمادگی و زیرساخت‌های موجود در این استان، طبق ابلاغیه وزارت کشور در "یک‌هشتم حوزه‌های" انتخابی باید انتخابات به‌صورت الکترونیک برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت بالا در انتخابات پیش رو از یک منظر ارتباط مستقیمی با عملکرد و جلب رضایتمندی بیشتر مردم دارد و لازم است تا دستگاه‌های اجرایی ضمن عملکرد درخشان خود، نسبت به تبیین دستاوردهای خود در بین مردم، اقدام کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۲ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم نیز در ادامه، ابراز داشت: اردوگاه دانش‌آموزی ۱۵ خرداد قم باگذشت ۱۵ سال از کلنگ‌زنی آن، هنوز تکمیل نشده است.

احمدرضا اجتهادی با اشاره به فقر مراکز تفریحی دانش‌آموزی در این استان، ادامه داد: برای تکمیل فاز نخست این اردوگاه، ۲۰ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام / 113 
 
https://qomnews.ir/vdccioqss2bqxi8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما