يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 109229
منبع : ایسنا

آمادگی استان قم برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک

قم نيوز : فرماندار قم گفت: استان قم آماده برگزاری تمام الکترونیک انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در اسفندماه است.
آمادگی استان قم برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
آمادگی استان قم برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان روز شنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قم در رابطه با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با زیرساخت‌های ایجاد شده در قم، این استان آماده برگزاری "تمام الکترونیک" انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری است، اما به‌رغم این آمادگی و زیرساخت‌های موجود در این استان، طبق ابلاغیه وزارت کشور در "یک‌هشتم حوزه‌های" انتخابی باید انتخابات به‌صورت الکترونیک برگزار شود.

او ادامه داد: مشارکت بالا در انتخابات پیش رو از یک منظر ارتباط مستقیمی با عملکرد و جلب رضایتمندی بیشتر مردم دارد و لازم است تا دستگاه‌های اجرایی ضمن عملکرد درخشان خود، نسبت به تبیین دستاوردهای خود در بین مردم، اقدام کنند.

فرماندار قم در بخش دیگری از سخنان خود  با بیان اینکه پروژه‌هایی که تا پایان امسال قابلیت بهره‌برداری داشته باشند در اولویت تخصیص منابع هستند، عنوان کرد: ۹۵ درصد اعتبارات به‌صورت ملی و متمرکز توزیع می‌شود و لازم است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب اعتبارات شناور ملی، بیشترین تلاش و اهتمام را داشته باشند.

وی افزود: ۲۸۴۰ میلیارد ریال امسال در بخش اعتبارات تملک دارایی به این استان اختصاص پیدا کرده که برای پیشبرد پروژه‌های نیمه‌تمام ناکافی است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۲ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcauon6o49nwu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما