دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : 109244
منبع : ایسنا
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم :

احداث مخزن ذخیره آب در روستاهای لنگرود و ورجان قم تا پایان شهریور به اتمام می رسد

قم نيوز : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم از پایان احداث مخازن ذخیره آب روستاهای لنگرود و ورجان خبر داد و گفت: این مخازن ذخیره با ظرفیت ۳ هزار مترمکعب تا پایان شهریور وارد مدار بهره‌برداری خواهند شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم :احداث مخزن ذخیره آب در روستاهای لنگرود و ورجان قم تا پایان شهریور به اتمام می رسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم :احداث مخزن ذخیره آب در روستاهای لنگرود و ورجان قم تا پایان شهریور به اتمام می رسد.
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری امروز ۹ مردادماه طی سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور آبرسانی پایدار به روستاهای استان، از احداث مخزن ذخیره آب روستای لنگرود با ظرفیت ۲ هزار مترمکعب خبر داد و گفت: احداث این مخزن از سال گذشته با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی مخزن ذخیره آب روستای لنگرود، اظهار کرد: این مخزن ذخیره آب تا پایان شهریورماه وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد و پایداری آب در شبکه آبرسانی روستای لنگرود کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین از پایان احداث مخزن ذخیره آب روستای ورجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مخزن با هزار مترمکعب ظرفیت، در راستای بهبود روند آبرسانی به این روستا احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به اجرای ۲ هزار و ۴۰۰ متر خط انتقال برای این مخزن و یک هزار متر شبکه آب در روستای ورجان یادآور شد: این پروژه نیز در سال گذشته آغاز شده که امیدواریم با بهره‌برداری از آن مشکلات تأمین آب این روستا برطرف شود.

مهندس بختیاری در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ هزار لیتری روستای جیریک آغاج نیز به پایان رسید، گفت: احداث این مخزن و حفر و تجهیز یک حلقه چاه برای رفع مشکل کمبود آب در این روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستای جیریک آغاج که از سال ۱۴۰۰ آغاز شده، در حال حاضر مراحل پایانی خود را طی می‌کند و تا پایان تابستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdchkwnzk23nvid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما