دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : 109245
منبع : ایسنا
معاون استاندار قم:

تکمیل واحدهای نیمه تمام و احیای واحدهای راکد قم جزء اولویت های اصلی است

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه تکمیل واحدهای نیمه تمام و احیای واحدهای راکد جزو اولویت‌ها است، گفت: به هیچ وجه نباید واحدهای ایجادی به بانک‌های محدودی که برای تامین سرمایه هستند، معرفی شوند.
معاون استاندار قم:تکمیل واحدهای نیمه تمام و احیای واحدهای راکد قم جزء اولویت های اصلی است.
معاون استاندار قم:تکمیل واحدهای نیمه تمام و احیای واحدهای راکد قم جزء اولویت های اصلی است.
به گزارش قم نیوز محسن امیدیان ۹ مرداد در جلسه بررسی موانع پرداخت تسهیلات رونق تولید که در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات این چنینی با رویکرد حل مسئله به دنبال هم‌اندیشی هستیم.

وی با اشاره به اینکه هدف و رویکرد ما آمارسازی نیست، بلکه به دنبال حل مشکلات کف جامعه هستیم، مطرح کرد: امروز به جز موارد استثنا تمام واحدهای تولیدی به دنبال استفاده از منابع در مسیر تولید هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: امروز بانک‌ها امکان لازم برای پرداخت را ندارند ولی واقعا واحدهای تولیدی نیز نیازمند منابع هستند که باید برای این مشکل به دنبال حل مسئله باشیم.

وی با بیان اینکه اولویت امروز طرح ایجادی نیست، عنوان کرد: اولویت نخست ما افزایش بهره‌وری و گسترش خط تولید است.

امیدیان با اشاره به اینکه تکمیل واحدهای نیمه تمام و احیای واحدهای راکد نیز جزو اولویت‌ها است، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نباید واحدهای ایجادی به بانک‌های محدودی که برای تامین سرمایه هستند، معرفی شوند.

انتهای پیام / 113 

 
 
https://qomnews.ir/vdci53azwt1aur2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما