پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 109271
استاد حوزه علمیه قم:

اهانت کنندگان به قرآن باید به سزای عمل خود برسند

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: مسلمین باید در برابر اهانت کنندگان به قرآن موضع بگیرند و این افراد باید محاکمه و به سزای عمل خود برسند.
استاد حوزه علمیه قم:اهانت کنندگان به قرآن باید به سزای عمل خود برسند.
استاد حوزه علمیه قم:اهانت کنندگان به قرآن باید به سزای عمل خود برسند.
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله یدالله رحیمیان که در مسجد اعظم قم برگزار شد اظهار داشت: انسان همانند همه موجودات یک تولد و یک مرگ دارد که بین این آمد و رفت را عمر می‌گویند که سرمایه اصلی انسان است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: اگر انسان از این عمر، خوب بهره برداری کند به تعبیر قرآن فائز است و اگر بهره برداری درستی صورت نگیرد پشیمان است.

نظری منفرد بیان داشت: قرآن می‌فرماید عده‌ای در این دنیا سود می‌برند و عده‌ای زیان می‌بینند و برخی‌ها نیز نه تنها خود، بلکه خانواده شأن را هم به مسیر باطل و زیان می‌برند.

وی با بیان اینکه خداوند به انسان اختیار داده است تا انتخاب کند و انسان موجود انتخابگری است ابراز داشت: عمر سرمایه نفیس و گرانبهایی است که انسان باید از آن به نحو احسن استفاده کند.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: انسان وقتی پولی را خرج می‌کند می‌تواند دوباره آن را بدست آورد اما عمر را نمی‌تواند دوباره به دست بیاورد.

نظری منفرد بیان داشت: مرحوم رحیمیان ۲۵ سال در رادیو به بیان مسائل شرعی می‌پرداخت و در سطوح مختلف حوزه علمیه تدریس و به تربیت شاگردان می‌پرداخت.

وی‌گفت: اگر ارزش‌ها و معارف دینی به جامعه انتقال یابد مردم به دین اقبال پیدا می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم عنوان داشت: امروز اگر آیات قرآن کریم به بشریت ارائه شود خردمندان عالم از آن استقبال می‌کنند اما برخی افراد نسبت به ساحت قدسی این کتاب توهین می‌کنند و قلب دو میلیارد مسلمان را که اعتقاد دارند این کلام وحی است جریحه دار می‌کنند.

وی بیان داشت؛ این کتاب، کتاب هدایت و نور است و مسلمین باید در برابر این گونه اقدامات سخیف انزجار خود را اعلام کنند و با این گونه اقدامات نیز خدشه‌ای به قرآن وارد نمی‌شود و خداوند فرمود ما قرآن را حفظ می‌کنیم و وظیفه ما موضع گرفتن و مقابله با آنان است و کسی که اینگونه حرکات را انجام می‌دهد باید محاکمه شود و به سزای اعمالش برسد.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdchqwnzz23nvid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما