دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 109340
منبع : ایسنا

طلاق در قم 18 درصد کاهش یافت

قم نيوز : معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی آمار طلاق در قم در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل، گفت: این استان بیشترین کاهش آمار طلاق در سطح کشور را از آن خود کرده است.
معاون استاندار قم خبر داد: طلاق در قم 18 درصد کاهش یافت
معاون استاندار قم خبر داد: طلاق در قم 18 درصد کاهش یافت
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی امروز ۲۲ مردادماه در جلسه شورای اجتماعی استان قم، بیان کرد: کاهش آمار طلاق با اقدامات فرهنگی و مشاوره‌ای و حمایت از خانواده ها انجام شده و طی دو سال اخیرا ۱۸ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، مقیمی ادامه داد: استان قم بیشترین میزان کاهش طلاق را در سطح کشور به خود اختصاص داده که بخشی از آن به خاطر اقدامات مشترک فرهنگی بین نهادهای مختلف و دستگاه ها و فعالیت های مردمی بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه شورای اجتماعی باید بصورت مستمر جلسات خود را تشکیل دهد، اظهار کرد: بازنگری طرح تحول اجتماعی‌ از موارد بسیار مهمی است که برای بهبود آسیب های اجتماعی در استان قم باید دنبال شود.

وی همچنین بیان کرد: طرح «نماد» در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با همراهی دستگاه‌های متولی توسط آموزش و پرورش در مدارس استان در حال اجراست.

سردار محمدرضا میرحیدری فرماندهی انتظامی استان قم نیز در بخشی از این جلسه، گفت: در خصوص آسیب‌های اجتماعی در قم باید به نقش عوامل بیرونی مانند حضور اتباع خارجی و زائرپذیری بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام / 109
https://qomnews.ir/vdceeo8z7jh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما