سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 10957

تعویق مسابقات کشتی فرنگی یادگار امام قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از موکول شدن زمان برگزاری نهمین دوره رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) به اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.
تعویق مسابقات کشتی فرنگی یادگار امام قم
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی‌ غیاثی اظهار داشت: همچون سنوات قبل قرار بود در روزهای پنجم و ششم بهمن ماه سال جاری خود را آماده نهمین میزبانی قم از رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) کنیم اما این مسابقات با تاخیر حدودا چهار ماهه در قم برگزار خواهد شد.
 
میزبانی ایران از جام جهانی کشتی فرنگی مهمترین دلیل لغو جام یادگار امام
 وی ادامه داد: در سال‌های گذشته معمولا مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در ماه‌های بهمن و اسفند در قم برگزار می‌شد و قرار بود این مسابقات امسال نیز در روزهای پنجم و ششم بهمن ماه به میزبانی قم به انجام برسد.
 
غیاثی بیان داشت: به دلیل اینکه در آغازین روزهای سال 2013 میلادی قرار داریم و از سوی دیگر بسیاری از تیم‌های خارجی که سال‌های قبل در جام یادگار امام شرکت می‌کردند هنوز برای حضور در این دوره جام یادگار امام در تاریخ‌های مورد نظر ما شرایط اعزام به ایران را ندارند و همچنین در پیش بودن جام جهانی کشتی  فرنگی، این جام به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.
 
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: کشورمان در روزهای اول تا چهارم اسفند ماه میزبانی رقابت‌های جام جهانی کشتی  فرنگی را بر عهده دارد و این میزبانی، مهمترین دلیل لغو جام یادگار امام و موکول شدن آن به اردیبهشت ماه سال آینده است.
 
تامین منابع مالی جام یادگار امام توسط استانداری قم و فدراسیون کشتی
 غیاثی افزود: منابع مالی برای برگزاری این رقابت‌ها با حمایت‌های بسیار خوب استانداری قم و فدراسیون کشتی تامین شده بود اما به هر حال بنا به صلاحدید این آمادگی را داریم که در اردیبهشت ماه سال آینده میزبانی جام یادگار امام را به نحوی مطلوب به انجام برسانیم.
 
وی عنوان داشت: با تصمیم نهایی فدراسیون کشتی کشورمان و هماهنگی با فدراسیون جهانی کشتی، بدین ترتیب رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) برای نهمین دوره متوالی در اردیبهشت سال آینده همانند دوره‌های گذشته به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
 
غیاثی عنوان کرد: در واقع این سی و سومین دوره‌ رقابت‌های بین‌المللی جام فجر محسوب می شود که برای نهمین سال متوالی با عنوان جام یادگار امام (ره) در رده‌ سنی بزرگسالان با حضور فرنگی‌کاران داخلی و خارجی در هفت وزن به میزبانی کشورمان در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcbz9b8.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما