پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 109603
معاون استاندار قم:

مقدمات ایجاد ۸۰ هزار شغل جدید در قم فراهم شد

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اقدامات درحال انجام برای افزایش فرصت‌های شغلی، گفت: زمینه و مقدمات ایجاد ۸۰ هزار شغل جدید در این استان انجام شد.
معاون استاندار قم:مقدمات ایجاد ۸۰ هزار شغل جدید در قم فراهم شد.
معاون استاندار قم:مقدمات ایجاد ۸۰ هزار شغل جدید در قم فراهم شد.
به گزارش قم نیوز محسن امیدیان اضافه کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم و با تلاش‌های انجام‌شده طی دو سال گذشته افزون بر ۴۰ هزار شغل در این استان ایجاد شده‌است.

وی نرخ بیکاری استان قم را حدود ۸.۵ درصد یاد کرد و ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم مدیریت استان قم در عرصه اقتصاد، ضمن تثبیت و افزایش فرصت‌های شغلی، کاهش نرخ بیکاری به زیر ۸ درصد است.

وی با اشاره به پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال در سال مالی گذشته برای حدود ۵ هزار متقاضی، تصریح کرد: به واسطه اقدامات انجام‌شده طی دو سال گذشته، شاهد تثبیت و افزایش نرخ اشتغال در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی و خدماتی استان قم هستیم.

امیدیان همچنین با تاکید بر رویکرد مدیریت استان قم بر مردمی‌سازی اقتصاد، گفت: در همین راستا تلاش می‌شود تا از تأثیرگذار گروه‌های مردمی، تشکل‌ها، بخش خصوصی و اتاق بازرگانی در تولید و نظارت بر بازار بیش‌ترین استفاده انجام بگیرد.

وی از شناسایی بازارهای جدید تجاری به عنوان یکی از اهداف اقتصادی استان یاد کرد و گفت: در همین خصوص طی ماه‌های گذشته توافقنامه‌هایی با برخی از استان‌های عراق باهدف بسترسازی حضور تجار، معرفی محصولات و عرضه تولیدات بومی استان قم در این کشور انجام گرفته‌است.

 انتهای پیام / 113 
 
https://qomnews.ir/vdcgzy9qwak9z34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما