پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : 109606
منبع : ایسنا
معاون استاندار قم :

بیش از ۳ میلیون زائر اربعین در قم تردد داشتند

قم نيوز : معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم در حاشیه بازدید از مواکب تخصصی فرهنگ و هنر کادر نوجوان کانون‌های مساجد قم از تردد بیش از ۳ میلیون زائر اربعین در قم خبر داد.
معاون استاندار قم :بیش از ۳ میلیون زائر اربعین در قم تردد داشتند.
معاون استاندار قم :بیش از ۳ میلیون زائر اربعین در قم تردد داشتند.
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی شامگاه 15  شهریور در حاشیه بازدید از مواکب تخصصی فرهنگ و هنر کادر نوجوان کانون‌های مساجد قم در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم در گفت‌وگویی اظهار کرد: ستاد اربعین استان قم فعالیت‌های خود را از ۳ ماه پیش با تشکیل کمیته‌های مختلف آغاز کرده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، مقیمی با بیان اینکه در دو روز گذشته جاماندگان اربعین حسینی(ع) در شهر مقدس قم، مسیر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران را در بلوار پیامبر اعظم(ص) پیاده‌روی کردند، افزود: شب اربعین به علت همزمانی با شب چهارشنبه و شب زیارتی مسجد مقدس جمکران شاهد حضور چشمگیر زائران در این مسیر بودیم.

معاون استاندار قم با اشاره به خدمت‌رسانی مواکب در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در قم، عنوان کرد: امسال با توجه به تجمیع بسیاری از مواکب شاهد فعالیت ۵۰ ایستگاه در قالب ۲۸ موکب در این مسیر هستیم؛ از جمله مواکب تخصصی فرهنگ و هنر، کادر نوجوان کانون های مساجد قم است که ۲۰ مسجد در این مواکب همکاری دارند.

جانشین ستاد اربعین حسینی استان قم تصریح کرد: استان قم تا به امروز در ایام اربعین میزبان زائرین از ۱۲ کشور بوده و بر اساس آمار تا روز دوشنبه گذشته، بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم قم برای حضور در مراسم اربعین از مرزها خارج شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار قم اضافه کرد: تاکنون بیش از ۳ میلیون زائر اربعین حسینی از استان قم تردد کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مواکب تخصصی فرهنگ و هنر کادر نوجوان کانون های مساجد قم اظهار کرد: یکی از اقدامات شایسته کانون‌های مساجد در یک سال اخیر استفاده از نوجوانان در کادر کانون‌های فرهنگی هنری بوده که نتایج بسیار خوبی را تا کنون شاهد آن بوده‌ایم و در آینده این نسل پرچمداران انقلاب اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcjyhevmuqeymz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما